SYMBOLE
Temat , który dzisiaj będzie dzisiaj omawiany jest SYMBOLIKA. Cały świat to symbole. Wstajemy codziennie z łóżka wyłanczając budzik marki SAMSUNG, ubieramy się i zaparzamy wodę z czajnika marki ZELMER, prędko myjemy żeby pastą COLGATE. Potem wsiadamy do samochodu marki LUXUS by dojechać szybko do pracy. W drodze mijamy centra handlowe gdzie są sklepy takie jak Lewiatan, Biedronka,Żabka .Na miejscu po wyjściu z auta idziemy do naszej ukochanej pracy , która zwie się Tenneco. Otóż drodzy państwo cały świat to symbole, ten kto ma władze nad symbolami ten ma władze nad światem. Gdziekolwiek byśmy się nie udali dokoła nas czy w pracy czy we własnym domu jesteśmy otoczenia inicjałami i symbolami. Ta symbolika działa niestety na nasza podświadomość i na naszą nie korzyść nie zdajemy sobie z tego sprawy. Nigdy nie zastanawialiście się czemu kupiliście artykuł tej samej zawartości lecz o innym kolorze pudełka czy logo firmy a pomineliście pozostałe artykuły spożywcze o tym samym składzie. No właśnie tak się dzieje ponieważ nasza podświadomość decyduje za nas samych nie pytając się nikogo o zgodę.Reklamy,telewizja wpajają naszej podświadomości kody,loga ,symbole byśmy następnym razem kupili to co oni by chcieli żebyśmy kupili. Tak działa niestety telewizja(dlatego jej nie oglądam). Większość symboli wywodzi się od starożytności i które dotrwały do naszych czasów i są dobrze wykorzystywane w celach marketingowych i komercyjnych. To samo dzieje się z informacjami które do nas docierają ponieważ loga firm rządzące symbolami tak naprawdę rządzą nami . Dzielą się informacjami które sami układają. Mogą nas dzięki temu okłamywać i dezinformować według ich woli kiedy im się tylko zachce (i świetnie im to wychodzi). Takimi znanymi u nas media są TYN ,POLSAT dlatego uważajcie co oglądacie i o ,której oglądacie. Na ostatnie chciałbym dodać, że firmy które rywalizują, bo jest tak zwane „wolny rynek” jest jednym wielkim kłamstwem. Wszystkie największe firmy należą do jednego przedstawiciela i dają nam taką ilzuję, że jesteśmy wolni.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia