Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Mocny Wilk

Użytkownik
  • Zawartość

    291
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

222 Świetna

O Mocny Wilk

  • Tytuł
    Starszy Szeregowiec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

796 wyświetleń profilu
  1. Nigdy nie próbowałem medytacji z muzyką, zawsze w ciszy sam ze sobą - pewnie dlatego też zawiesiłem tę praktykę pare miechów temu. Dzięki za wrzutki, teraz czuję potrzebę powrotu do medytacji, jeszcze dzisiaj
  2. Białorycerstwo ma się na wsi bardzo dobrze, szczególnie teraz gdy większość wiejskich loszek wyjeżdża na studia do dużego miasta. Dziedzice hektarów zostają na wsi i mogą spotkać się z problemem deficytu karyny na km^2 Oczywiście prawilny gospodarz jest też gorliwym katolikiem i wierzy w jakieś tam matrixowe mądrości. Moim zdaniem stąd ta desperacja, chociaż jak się takiemu rolnikowi trafi miejska księżniczka to szybko zwątpi
  3. Średnia ta panna, taka loszka w dziwnej sukience z trochę za dużym fatem oczywiście spontaniczna i mająca całą masę zainteresowań. Dobre są też miny i komentarze personelu, jakby gościu zrobił coś strasznego i nienormalnego Zabawne
  4. Fajna historia @18TillIDie. Też pamiętam a raczej nie pamiętam swój pierwszy melanż . Ognisko na zakończenie gimbazy, większość towarzystwa nigdy się nie napruła do oporu, bo grzeczne dzieciaki byliśmy Impreza oddalona o jakieś 9km od mojego domu więc pojechałem rowerem (fajny góral). Tak się nawaliłem, że nie pamiętam jak z powrotem wróciłem te 9km do domu, chociaż kontakty z asfaltem i ziemią kojarzę . Podsumowanie strat: koło roweru trochę się "pokrzywiło", ciuchy upierdolone, poobijany i trochę obciach wśród ludu bo buńczuczne głupotki wygadywałem.
  5. Tak jak piszesz @Qaikwow jest we wszystkich serialach, może na serio część przejęła kolejną głupotę widzianą w TV Mnie to przeraża z jaką starannością niektóre laski walą makijaż - nie zje dobrze, nie potrenuje, książki nie poczyta, ale za to facjata i pazury pomalowane zawsze.
  6. Dodałbym jeszcze Warcraft III i opcjonalnie Frozen Throne NFS Underground II Neverwinter Nights
  7. Dopiero dzisiaj obejrzałem. Dla mnie słabe. Fabuła nie wiem o czym, taka gmatwanina. Pośmiać się nie pośmiałem. Szkoda czasu.
  8. O stary, po prostu żyj dla siebie. Niby dlaczego nie masz szans na dobre życie? Pierdolenie. Wiele rzeczy można zmienić, tylko trzeba ostro działać a nie lamentować i rozmyślać o negatywnych scenariuszach.
  9. Dobry ten gościu w czerwonym coś jakbym widział siebie. Mimika loszek tak bardzo wymowna
  10. Można też dodać to tego duże ryzyko wpadki za młodu. Gdy się nie ma zamożnej rodziny często oznacza to koniec edukacji, hobby, rozwoju a zaczyna się zapierdol na dzieciaka i karynę. Guru wspominał kiedyś o tym w audycji, bardzo atrakcyjny samiec za młodu nie kontroluje swojego życia i może się ona ułożyć "samo" - najczęściej nie tak jak to sobie wyobrażał.
  11. @Wielebny nic nie zrozumiałem z tego posta. Pisałeś pod wpływem?
  12. Według mnie nic nie piszczy, atencjuszka Jak ma znajomych 1000 to pewnie chce żebyś został 1001. No albo wpadłeś jej w oko i to początek wielkiej miłości
  13. Też tak mam, moje słowo ma wartość Jednak jak pokazuje życie, zasadę słowności należy stosować w interakcjach z innymi samcami i w biznesie. Kobietom kłamać i wciskać kity trzeba no i tyle. Doceniła kiedyś któraś tak naprawdę, spełniane przez mężczyznę obietnice? Chyba nie.
  14. Jednak obejrzałem do końca pod wpływem waszych postów, moja reakcja ---> xDDDDDDDD Ten program uwidocznił większość kwestii poruszanych na forum Korwin to żyd i oszołom ale moc i wiedzę ma iście samczą.
  15. Hehe a ja odwrotnie, obejrzałem 10 min i wracam do oglądania The Walking Dead Ten program to dno totalne, baby i rycerzyki.