Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

zuckerfrei

Użytkownik
  • Zawartość

    1130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

515 Świetna

O zuckerfrei

  • Tytuł
    Chorąży

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Samice - interesuje mnie ich natura.
  1. @marek76 zalecam Tobie więcej crossfitu bo marzysz o głupotach! Z doświadczenia własnego wiem ze fryzjerki, kosmetyczki to tez niezłe szuje... @Drizzt miałem tak samo jakto zuckerfrei rozstał wie z X, a ona tak go kochała (zrobiła super aranż) hihi
  2. hej - fajne giry
  3. STZ

    hej!!!
  4. hej!
  5. To raczej jest nowy (nowszy) budynek mieszkanie na poddaszu - zawsze takie chciałem... małe ale zgrabne. (jestem chyba przed kupnem, ale to za pare miesięcy). Dzieki za wskazówki poprostu ZDROWY ROZSĄDEK. Big Shot: @Rnext
  6. Witam! Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi w tzw mieszkaniu bezczynszowym? Tzn przeglądam oferty sprzedaży mieszkań i widzę ze niektóre maja zaznaczone ww sentencje. W mieszkaniu w bloku trzeba płacić czynsz tzn za wywóz nieczystości czy fundusz remontowy... Czy nabywając mieszkanie tzw bezczynszowe musze zawierać osobno umowy z kanalizacja np?? Proszę o rozjaśnienie tematu. Dziękuje.
  7. No na pewno... założyłeś coś sobie i się tego kurczowo trzymasz...
  8. Jedyne co przyszło mi do głowy to opisać to na lokalnym forum miasta i zapytać czy ktoś ma podobne doświadczenie.... raczej nie napisze jestem już na poprawinach.... pogodzony i zrelaksowany.... jedyne co mi przykro ze to prezent był.... Big Shot: @Adolf
  9. He he ja mojej babci lat 85 nie potrafię odmówić herbaty i chleba z pomidorem z targu... ciast nie ruszam
  10. Chłopaki Dzieki za wpisy pogodziłem się nie da się nic zrobić @Adolf najlepszy wpis, @Stulejman Wspaniały Miało by to sens ale nie mam żadnego asa w rekawie,a jak powiedzą sprawdzam? przypomialo mi się jeszcze to: kiedy byłem w LTR w UK zepsuło się ogrzewanie, land lady załatwiła kogoś do naprawy ja zostałem w domu, wcześniej byłem wypłacić kasę z bankomatu £100 tak just in case. Po wizycie pana montera zginęło owe £100 z mojego portfela to była dla mnie nauczka, zawsze oczy na około głowy... uważajcie kogo wpuszczajcie do domu pozdrawiam zf ladny był....
  11. Wyrachowane maszyny, nastawione na realizacje własnych i tylko własnych celów świadomie bądź i nie tak kobiety należy czytać.
  12. Kiedyś nie wierzyłem ze laski na dyskotekach się prują jak stare szmaty... i ze każda taka historia to fejk....
  13. Nie, po prostu zegarek ten dostałem - ma kozacki dizajn. Przelacialem parę niewiast. I tak zakończył em przygodę z lotnictwem.
  14. Jestem na urlopie, jestem u rodziców, szukam jednego z moich g-shokow. Nie ma zostawiałem go na wierzchu. (Potrzebuje światła i jest na stawiany radiowo, przeznaczony dla pilotów, prezent na 30 urodziny). Zegarka nie ma - niedawno byli monterzy z multimedia (telewizja internet). Okazja czyni złodzieja, nie mam dowodu itd. Wiec chuj mogę zrobić. Jestem i tak wkurwiony ze szkoda gadać, muszę się gdzieś rozładować,a nie warto na rodzicach ale rozmowa będzie! Ale muszę cos rozpierdolic.....