Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

DissolvedAir

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Donations

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralna

O DissolvedAir

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Dziewczyny kolegów, a seks z nimi

    Użyłeś gumki? czy tak Cie znieczuliły ze o tym nie pamietałes Jeśli nie użyłeś to masz odpowiedź dlaczego one tego chciały.
  2. Red Pill

    A poza tym jak w ogóle można wnioskować i przepychać takie prawo zeby za alimenty odbierać dokumenty,zaświadczenia potwierdzające jakiekolwiek wyuczone,zdane,zdobyte, zaliczone umiejętności i kompetencje? Jesli sie coś w zyciu zdobyło, tym bardziej coś co nie jest rzeczą materialna i jest jeszcze zupełnie nie związane z taka czy inna sytuacja życiową to jak można to odebrać? Prawo jazdy można odebrać za wykroczenia drogowe Prawa wykonywania zawodu za niekompetencje zawodowe. A nie za zaległości w płynności finansowej Juz nawet nie bede wspominał ze takie dokumenty są podstawa dla wielu ludzi do wykonywania pracy i zarobkowania. Odebranie możliwości pracy i zarobkowania to jest w imieniu prawa czysty bandytyzm i nic poza tym.
  3. Red Pill

    Faceci w sądach rodzinnych traktowani sa tylko jak bankomaty. Pytanie sadu jest tylko takie ile loszka z tego bankomatu da rade co miesiąc wypłacić? "Jakie bankomat ma zdolności do wypłat" Mało jakie argumenty tam docierają. Sądy rodzinne sa totalnie sfeminizowane i facet nie ma szans. Jakby bylo tak ze w momecie rozwodów dla loszki nic nie jest pewne.Nie ma gwarancji jak sąd orzeknie to by nie bylo tyle niesprawiedliwości. W Sądach przydała by się naprawde totalna rewolucja. Zmiana prawa.Równe ściganie i ewentualne karanie dwóch stron a nie tylko ojca. Jakby loszki dostawały kary,alimenty,zabezpieczenia pensji na potrzeby rodziny gdy same idą w tango "żeby szukac miłości" to sprawa byłaby zupełnie inna.
  4. Red Pill

    no tak teraz mi sie przypomniało 😊 jak Morfeusz pyta Neo którą pigułkę wybiera😊 Masz racje z matrixa bardzo Ciężko się przebudzić. Ja przebudziłem sie podobnie jak ty jakies 3lata temu na sali sadowej:( Choc to bylo jak zderzenie ze ścianą.Nigdy bym nie przypuszczał że moze byc taka niesprawiedliwość w sądach. Niby wczesniej cos tam słyszałem ze ktos został pokrzywdzony ale myślałem ze to musza byc pojedyncze,ekstremalne przypadki. Na forum dopiero się przekonałem jak dużo ludzi borykało się z tym samym. Tematy jak zablokowanie wynagrodzenia komornik.Odrzucenie jakiś tam moich wniosków z przyczyn formalnych i inne jaja tez juz przerabiałem. Rade mam dla przyszłych klientów sądów nie wikłać się i nie babrać w tym "g..." Kończyć sprawę, tak maksymalnie szybko jak sie da i próbować żyć zupełnie nowym życiem.Nie kopać sie z koniem to nic nie da.Loszki są dodatkowo szczęśliwe jak widza że mogą facetowi dojebac na wokandzie. Wzrasta im wtedy zadowolenie.Mysle, że nawet wierzą w to co robią bo" wymiar sprawiedliwości w wyrokach sie nie moze mylić". Samoocena tez im rośnie... Jak sie nie da czegos, to nie i koniec... Dzieci same ocenia jak bylo.Poczytają papierki i osad sobie same wyrobią.
  5. Red Pill

    co to znaczy wcisnęła Ci "czerwoną tabletkę do gardła"? rozwiń temat jak mozesz albo opisz w skrócie swoja historie. Domyślam się ze jesli chodzi o prawo anglosaskie to jest ono jeszcze bardziej nieuczciwe dla faceta jak polskie...
  6. Spawanie zamiast pukania

    No ładnie gruba impreza. Chyba sie nie dziwisz zachowaniem towarzyszy i towarzyszek imprezy? Sam sobie byleś winien.Nie miesza sie trunków i nie pije jak się nie ma nad tym kontroli. Tym bardziej jak chciałeś na foczkach zrobić nieodparte wrażenie.Mysle ze teraz po latach jak Cie kojarzą to z właśnie z tego. Ciężko potem zmyć z siebie taka łatkę.
  7. Wpadka, nadchodzące dziecko, rozstanie

    No i idealnie.Takie badania to faktycznie powinna byc rutyna.Tak jak Marek mówił w jednej w swoich audycji. Raz dwa się pobiera, nikt nie cierpi z tego tytułu.Bo nie są to żadne badania inwazyjne. Wynik, który sporo zmienia masz w ciągu kilku tygodni. Jestesmy z Tobą,trzymaj się
  8. Na czym stoję?

    słuchaj ludzi na forum.W większości to naprawde ogarnięci faceci z dużym doświadczeniem w tych sprawach.Mi juz swoimi postami nie raz otworzyli oczy. Tak naprawde nie da sie żyć.Naprawde spokojny z Ciebie facet że wytrzymałeś z nią aż 12lat. Mialem podobnie u mnie tez zaczynała sie przemoc psychiczna bo tak to trzeba nazwać takie odnoszenie się,z totalnym lekceważeniem. Potem zazwyczaj dochodzi jeszcze przemoc fizyczna bo locha potrafi sie rzucać z pięściami i traktuje Cię zupełnie jak śmiecia. Pewnie byleś w dołku psychicznym i żadnego wsparcia? a ta zamiast pójść do pracy pokazuje Ci pusta lodówkę i drze ryja weź kredyt bo nie starcza z twojej "zarobotki" i z czego my będziemy żyli. Też żyłem z księżniczka i mnie nakłaniała do kredytów nawet na bieżące potrzeby.Bo ona druga plazmę chce kupic. Nowa miała być w sypialni.Zakup taki moja traktowała jako bulki na sobotnie śniadanie -artykuł pierwszej potrzeby.Mowie ze nie mam ta mi weź kredyt w banku to rozłożą na równe raty i systematycznie dasz rade spłacić:) Co do dojazdów tez jeżdżę codziennie do roboty po 70km i wiem jakie to męczące.Ale nic nie poradzisz jak jest robota to nawet teraz nie mysl zeby ja rzucać i zostac z niczym bo daleko.Jedynie co to ewentualnie wynajem mieszkania w okolicy twojej pracy. Nie miej wątpliwości że sie ułoży i będzie dobrze.Coz takie jest życie z "księżniczkami" zapamiętaj sobie "Royal is not loyal" Księżniczki sie nigdy nie zmieniają najwyżej zmieniają służbę ale w żadnym wypadku nie siebie:) Pozdrawiam serdecznie i trzymaj się.
  9. Wpadka, nadchodzące dziecko, rozstanie

    spoko. Rób badania, masz na to pierwsze pól roku życia dziecka żeby zadziałać prawnie.Na wynik też poczekasz trochę to jest min 2tygodnie.Badania DNA robi sie metoda PCR czyli łańcuchowej polimerazy.Pamiętaj nie skontaminuj próbek przy pobieraniu ani od siebie ani od dziecka.To ważne żeby test byl wiarygodny. Wszystko masz napisane w zestawie.Dasz radę.
  10. Rzucam cukier

    Tez tak zrobiłem że od poniedziałku jestem na cukrowym detoksie nie słodzę herbaty, kawy ani żadnych słodyczy.Od zawsze lubiłem i dalej lubię słodkie dawało mi to w krótkim czasie sporo energii tak na krótki czas, Niestety później jest się bardziej głodnym i zmęczonym.
  11. Bądź grzeczny mówili....

    no jak to sobie oby wyobrażasz "... Cześć dziewczyny...nazywam się Johny a wy?" Odpowiedz bedzie jednoznaczna: "spadaj frajerze" myślisz ze takie laski na każdym kroku nie dostają podobnych propozycji znajomości? Mysle że dostają i to calkiem sporo...tyle ze same wybierają które chca a których nie powiedzmy sobie szczerze że jesli jestes facetem na poziomie to nie musisz sie jakos sam przymilać zeby kogoś poznać. W dzisiejszych czasach jest "takie równouprawnienie"ze nikogo to nie dziwi jakby one same do Ciebie zagadały. Pytanie tylko czy jestes na tyle interesującą osoba one do Ciebie same zagadały?
  12. Pierwszy raz u prostytutki?

    oczywiście że jest takie ryzyko no ale co poradzić.W gumce tez jest.Poczytaj sobie o wymiarach tego wirusa o typach i powszechności jego występowania.
  13. Codzienna pielęgnacja zdrowego samca

    Ja używam model kolońskich "Barwy Harmonii" kostka taka jak Szarego mydla czyli 200g i ma męski zapach wody kolońskiej. Nie wysusza i starcza na długo do mycia całego ciała.
  14. Mialem bardzo podobni.Moja ex jak bylem po operacji tańczyła przy mnie jak troskliwa pielegniareczka.Ja leżałem w łóżku i ruszać sie nie mogłem. Ale to nie trwało długo jakies 3tygodnie trwała moja rekonwalescencja choc juz w ciagu tego czasu zauważyłem pod koniec duże zniechęcenie do tej mojej pielęgnacji.Nie bylo jak tuz po zabiegu.Pod koniec nawet potrafiła rzucić mi zdanie cyt"ze zły czas sobie wybrałem na ta operacje .... Bo ona troszkę krzyżuje nam urlop wakacyjny:)" Wiecie operacja moja nie byla naglą a w trybie planowym wiec szczerze mówiąc nie mialem jak i co wybrzydzać zapisałem sie do kolejki z 1,5rocznym wyprzedzeniem i czekałem na termin.Zadzwonili powiedzieli ze wtedy a wtedy to byl akurat czerwiec. Miejsce sie zwolnili i moge"wskoczyć".Zgodziłem sie bo chciałem mię juz to za sobą. A tu potem taki tekst. Teraz jak czytam to forum to juz wiem dlaczego tak bylo. A no dlatego ze jak dochodziłem do siebie to nie pracowałem wiec pieniążków do domu nie przynosiłem.Wobec tego ex chyba po tm miesiącu moich"zaplanowanych zdrowotnych wakacji"poczuła sie lekko niepewnie i dlatego taka reakcja. Po tej historii długo o tym myślałem. Co by bylo gdyby naprawde mi się cos stało?to jest zachorowałbym poważnie bez rokowania na powrót do zdrowia i pełnej pracy? Teraz nie mam juz wątpliwości w tym temacie.
  15. Narzędzia w domu

    Ja mam "Parkside" narzędzia z Lidla tanie ale nie powiem że profesjonalne. Jak robisz coś raz na jakiś czas amatorko to ok jak masz tym pracować to nie polecam
×