Skocz do zawartości

Moje historia- ostatnia audycja Marka


18TillIDie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Bracia, po odsłuchaniu ostatniej audycji Marka- "Ezoteryczny spacer dla zdrowia i pogody ducha" postanowiłem również ja dodać coś od siebie w temacie zdrowotnego wpływu spacerowania na nasze życie.

 

Obecnie studiuję we Wrocławiu, natomiast ogólnie wywodzę się z mniejszego miasta położonego w zachodniej części Polski. Tam jeżeli chciałem się gdziekolwiek dostać zawsze wykorzystywałem do tego moje własne, niezawodne nóżki ;). Osobiście zawsze wychodzę z taką tendencją jeżeli mam gdzieś pójść i odległość na pierwszy rzut oka nie przysposabia mnie o ból głowy wybieram środek transportu- na piechotę :).

 

Nie inaczej było 2 tygodnie temu, ale od początku. Dostałem propozycję pracy na rubieżach Wrocławia. Odległość od mojego miejsca zamieszkania do mojej pracy jak podaje wyszukiwarka google wynosi ponad 10km. Zainkasowałem 1,50 zł z mojego portfela i poszedłem na autobus. Drogi nie pamiętam, gdyż całą podróż zaczytywałem się w "Wiedźmina". Po niecałych 45 minutach byłem już na miejscu. Oczywiście po zakończeniu formalności miałem już wychodzić do domu... gdy uświadomiłem sobie że nie mam biletu powrotnego, ba nie mam przy sobie żadnej gotówki. Jako że należę do osób która nigdy nie pożycza, szczególnie pieniędzy i sama nie lubi pożyczać. Wiadomość o tym że do domu wrócę na piechotę przyjąłbym spokojnie gdyby nie to że się strasznie rozpadało. Cóż zrobić, z cukru się nie jest więc w drogę :).