Skocz do zawartości

Wzgórza hipokryzji okraszone kobiecym egoizmem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie samczą brać.

 

W tej historii poruszę pewne aspekty społecznej świadomości, kobiecego rozumowania jak i sytuacji w których musimy podjąć decyzję znajdujac się wówczas w impasie.

 

Otóż zostałem dziś doświadczony pewną sytuacją, a rzecz miała miejsce w czasie kolokwium z fizyki (studiuję.) 

Tak się złożyło iż patrząc na oceny z tego przedmiotu to porównując się do innych (a mam praktycznie same laski w grupie - to będzie ważne poźniej) jestem daleko, daleko z tyłu - z innych przedmiotów sytuacja jest odwrotna, ale do rzeczy.

Dwa dni temu postanowiłem przełamać złą passę ocen - a tym samym uchronić się od brania warunku na nowy rok, i jak siadłem w środę do książek tak odszedłem od nich dopiero po dwóch dniach aby wybrać się na zapowiedziany egzamin.

 

Jaki były tego wyniki - lub co ważniejsze - konsekwencje?

A no wyniki były takie iż na 20 osób zdały jedynie dwie - ja i do tego jeszcze jedna dziewczyna na 5, reszta na 1.  

I na jaki świetny pomysł wpadł profesor?

Otóż postawił nam ultimatum, że: albo nie wpisuje nikomu żadnej oceny (dodając przy tym komentarz, że jednak ta otrzymana dziś przeze mnie piątką miała by wpływ moje ewentualne zaliczenie) lub wpisuje zarówno mi jak i koleżance (która również jest w podobnej sytuacji jeżeli chodzi o oceny) te piątki, a reszcie grupy - te nieszczęsne jedynki. Mieliśmy wyrazić obopólna zgodę, co do której kwestii przystajemy. 

 

Początkowo byłem za tą opcją, aby poświęcić się dla grupy (bo jednak muszę spędzić z nimi jeszcze trochę czasu) - ale z drugiej strony miałem obawy czy ta decyzja którą teraz podejmę, nie odbije się na mnie później i czy nie będę musiał poprawiać roku.