Skocz do zawartości

Dręczące myśli


Witold

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich samców mam pewien problem, który mnie trapi i liczę na to, że ktoś mi pomoże.  

 

Ale od początku, o mnie:  Studiuję zaocznie, pracuję, planuję swoją przyszłość, dbam o zdrowie zdrowo się odżywiając i ćwicząc, czasami spotykam się ze znajomymi. Ogólnie jestem typem samotnika - od zawsze miałem kilku znajomych i nie miałem potrzeby zawierać kilkaset nic nie wartych znajomości aby szpanować na facebooku. Dużo czasu poświęcałem na pasje, praca, szkoła i znajomi wypełniają resztę mojego czasu. Może nie mam w życiu zbyt dużo rzeczy(pochodzę z biednej rodziny) ale jestem zdrowy, mam wszystko co potrzebne do normalnego życia, do rozwoju, do realizacji marzeń i czuję się dobrze z samym sobą. Czasem zdarzały się jakieś teksty od znajomych w stylu: masz już dużo lat znajdź se dziewczynę (mam 22 lata i nigdy nie miałem dziewczyny - ale bardzo dobrze się z tym czułem), jakieś śmieszki że jestem prawiczkiem a oni ruchali jak już mieli po 18 lat - z takimi znajomościami dałem sobie spokój bo nie widziałem sensu zadawać się z niedojrzałymi emocjonalnie gośćmi. Jak ktoś był ogarnięty to dałem do zrozumienia/uświadomiłem że żyje po swojemu i jest mi dobrze tak jak jest i nie musi się wtrącać w nieswoje sprawy i próbować podważać/oczerniać moje życiowe wybory - zaakceptowali to i było super, nikt do tego nie wracał. Powoli zaczynałem czuć satysfakcję z mojego życia - niby pracuje w pracy za najniższą ale mam ambicje i możliwości robić to co lubię w przyszłości nawet jeżeli miałbym żyć za grosze przez kilka lat, dbałem o swoją sylwetkę, zainteresowania. Potrzebuję jedynie tylko kilka lat samozaparcie i wierzę w to że wszystko przyjdzie we właściwym czasie. Jedynie nie mogę przekonać samego siebie do czytania ciekawych/rozwojowych książek i zamiast tego oglądam wole oglądnąć filmy lub seriale SF no ale trudno.