Skocz do zawartości

Hippika, czyli jazda konna.


Rekomendowane odpowiedzi

Dziwie się sobie że poruszam ten temat dopiero teraz :huh:

 

Jeździcie konno?

 

Ja od 15 roku życia. Wynika to z faktu, że w każde wakacje w przedziale lat 2003-2006 pracowałem w stadninie, karmiłem, czyściłem konie i nauczyłem się siłą rzeczy jeździectwa. Jestem samoukiem, wszystko opanowałem sam i nieskromnie uważam że jestem w tym naprawde niezły jak na amatora. Ostatnio w październiku u.b wypożyczyłem sobie konia i pojechałem na nim na Orłowski Klif, następnie na dół, czyli plaże, a na sam koniec prawie do samego mola w Sopocie i z powrotem. Niesamowita frajda. Uczucie całkowitej wolności

 

A jak to jest z wami?

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem okazji. Jako hobby jest mi to nieznane.

Aczkolwiek niejednokrotnie słyszałem, że umiejętność jazdy konno przydaje się jak robisz interesy za grubszy szmal z ludźmi starszej daty z rejonu europejskiego, tzn, takich sprzed epoki internetów. Ale nie miałem okazji zweryfikować, więc to może być ściema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja była nauczyła mnie (jak jeszcze nie bylismy razem) jazdy na sprzęgle.jedynce.lewo prawo i hamowania na kuniu,opanowałem to w chwile beret, a kabanos był kabanosem od skakania przez płotki itd

Ogólnie wole zwierzęta słabsze niz ja,jak byłem w formie to z niedzwiedziem bym sie zakumplował.Gdyby nie miał pazurów zagrozeniem dlamnie by nie był, z koniem bym sie nie chciał kopać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja była nauczyła mnie (jak jeszcze nie bylismy razem) jazdy na sprzęgle.jedynce.lewo prawo i hamowania na kuniu,opanowałem to w chwile beret, a kabanos był kabanosem od skakania przez płotki itd

Ogólnie wole zwierzęta słabsze niz ja,jak byłem w formie to z niedzwiedziem bym sie zakumplował.Gdyby nie miał pazurów zagrozeniem dlamnie by nie był, z koniem bym sie nie chciał kopać.