Skocz do zawartości

Wynagrodzenie


Miner

Rekomendowane odpowiedzi

Rzucam hasło "Wynagrodzenie". Nie wiem, może podobny temat był już przerabiany. Jeżeli tak, to wskażcie tyko gdzie.

 

Pracuję jako klasowy urzędas i dorabiam na zlecenie. Męcze się jak nie wiem, ale muszę mieć staż pracy żeby podejść do egazminu zawodowego. Choć dżentelmeni o pieniądzach nic, a nic nie mówią, to zaznaczam że nie pytam o wysokość osiąganego wynagrodzenia, bo wiadomo że jest różne (branża, wykształcenie, zdolności, etc.).

 

Moje przemyślenia kierują się w kierunku pytania: jakie wynagrodzenie wg Was jest tym minimalnym, które zapewnia niezależność i normalne życie? Uważam, że moje zarobki, w kontekście doświadczeni zawodowego, rodzaju wykonywanych obowiązków, faktu dodatkowych godzin, jest żenująco małe i są momenty, że się mega nakręcam (negatywnie). Oczywiście nakładają się tu jeszcze inne rzeczy, ale o tym może napiszę w innym miejscu. Po opamiętaniu się (np. po lekturze forum albo bloga Marka;) kilka tygodni zajmuje mi dojście do psychicznej równowagi. Z tym, że w głowie (może podświadomości) ciągle mam to przeświadczenie, że muszę się pilnować, nie czytać głupot z onetu, ani żadnych fachowców nt. rynku pracy, itd. Myślę, że mam relatywnie dobre życie, ale ciągle trudno mi o ten mityczny wewnętrzny spokój ducha. Szukam, analizuję i pytam Was? Bo może ja mam jakieś nierealne wyobrażenia.

 

Pozdrawiam.

 

ps. oczywiście historie zawodowe (o ile będą pouczające) też są mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 jakie wynagrodzenie wg Was jest tym minimalnym, które zapewnia niezależność i normalne życie?

 

 

Zawsze będzie MAŁO!

 

Im więcej zarabiasz tym więcej wydajesz. Po prostu dostosowujesz swój poziom życia do posiadanego statusu materialnego.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby odpowiedź była pełna - trzeba znać Twoje wykształcenie formalne, specjalizacje, wiek oraz staż pracy.