Skocz do zawartości

Co wybrać ? Studia czy własny biznes ?


RiderOnTheStorm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Bracia! Od jakiegoś czasu mam rozkminy dotyczące mojego rozwoju , a co za tym też idzie pieniędzy . Pracuję w branży automotive , jestem technikiem . Zarabiam dość dobrze jak na moje stanowisko . Mógłbym zmienić firmę , ale wiele więcej bym już z tego nie miał . Jeżeli uczyłbym się dalej , miałbym szansę zostać inżynierem w tej lub jakiejś innej firmie . Wiadomo lepsza kasa , trochę więcej czasu dla siebie . A z drugiej strony chodzi mi po głowie to, że mógłbym otworzyć własną działalność . Tylko nie wiem ,czy chciałbym od bladego świtu do nocy ,wypruwać sobie flaki żeby jakoś się biznes kręcił . Co radzicie ? Wiem że nie jesteście mną , ale może macie jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tim Ferris ''Czterogodzinny tydzień pracy''-przeczytaj, to pogadamy-a przy okazji mity o zapierniczu od rana do nocy znikną.

 

Dodam tak ogólnie, że nie wiem, czy wiesz, ale w krajach azjatyckich możesz wynająć mieszkanie nad morzem za cenę polskiej kawalerki. Życie tańsze, dupy piękne a pogoda...

Edytowane przez AdrianoPeruggio
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwa szkoła biznesu to ASBIRO- wykładają w niej praktycy. Masz Austriacką Szkołę Ekonomii.

Uczyć się zawsze warto-równolegle możesz zakładać biznes np. firma prowadzona przez internet.

A może zrób inżyniera i zabieraj się za biznes? Co jest dla Ciebie ważniejsze-wolność i swoboda, czy bycie w ramach ustalonego schematu jako inżynier.

A nie możesz jako inżynier mieć własnej firmy? Mieć pod sobą inżynierów lub działać na zlecenia.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy co lubisz

prowadzenie biznesu to jest nie tylko merytoryczna strona, ale dużo spraw organizacyjnych - współpraca z kontrahentami, księgowość, użeranie się z tymi co nie płacą, kombinowanie jak zdobyć nowych klientów itp.