Skocz do zawartości

Dziwny typ - a może i nie?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, na początku chciałbym dodać, że nie jestem ekspertem jeśli chodzi o podrywanie i kontakty z kobietami, dlatego zwracam się do was i przedstawiam sytuację z pewną dziewuchą. Nie wiem, czy jest sens, abym poświęcać czas takiej sprawie, i rozpisywał o tym na forum, ale chciałbym poznać możliwe przyczyny zachowania dziewczyny.


Sprawa wygląda tak, że spotkałem dziewczynę na uczelni, nawiązaliśmy kontakt wzrokowy. Bardzo mi się spodobała. Znalazłem ją na Facebooku i napisałem. Pogadaliśmy, rozmowa spoko. Zaproponowałem spotkanie - ok, dodatkowo poprosiła mnie, czy nie naprawiłbym laptopa koleżanki (studiuję informatykę).
Spotkaliśmy się (zastanawiałem się, czy chce tylko, żebym naprawił komputer i nara, czy coś więcej),  bardzo dobrze się rozmawiało, kiedy mi już brakowało pytań i tematów, ona nakręcała rozmowę, opowiadając m.in. o pracy. 
Ustawiłem potem kolejne spotkanie, zabrałem ją do kina, a potem na kawę. Również bardzo fajna rozmowa, dziewczyna otwarta, opowiadała o sprawach prywatnych. Pod koniec zapytałem czy myśli o mnie poważnie. Odpowiedziała, że jest za wcześnie, żeby coś powiedziała, ponieważ mnie jeszcze dobrze nie zna, ale jest ok. Ustawiliśmy się na kolejne spotkanie. W między czasie pisaliśmy, wszystko spoko. Zbliżał się termin spotkania, przełożyła o 3 dni, bo miała zaliczenia na uczelni. Ok, pomyślałem, nie ma sprawy. 2 dni później na moje wiadomości odpisywała bardzo powoli i napisała, że chyba bierze ją jakiś wirus i źle się czuje. W dzień spotkania napisała, że przeprasza, że tak wyszło, ale nie może się spotkać. Czyżby tak otwarta na spotkaniach dziewczyna jednak rezygnowała? Jeszcze tego samego dnia wieczorem napisałem wiadomość, czy dalej nie czuje się za dobrze. Odpowiedzi nie uzyskałem. A wczoraj niespodziewanie dostałem wiadomość, "jak minęła mi majówka"( wiadomość o tym, że się nie da rady spotkać dostałem w piątek (prawie tydzień nie mogła odpisać?!)).