Marek Kotoński Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Bracia, rzućcie proszę okiem na wymianę meili, bo ja myślę że ktoś tu mnie robi w koko dżambo. Najpierw piszą żeby założyć konto, potem jak już założyłem że trzeba użyć nicka z allegro, później że zrobią to jak dostaną telefon. To co mam kurwa zrobić najpierw? Wczoraj moja nokia x2 jak naciskam przycisk dzwonienia (zielona słuchawka), robi się biały ekran i znika wszystko, włącza się też bluetooth. Nie można się dodzwonić też do mnie. Jak nasz serwis otrzyma paczkę z towarem. Serdecznie pozdrawiamy zespół Digital Distribution czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 telefon: 536 490 426 e-mail: [email protected] W dniu 2 czerwca 2016 14:48 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał: A kiedy zostanie to zmienione? Bo nadal nie widać bym miał na stronie zapisaną transakcję kupna telefonu. W dniu 2016-06-02 14:38:58 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał: Witam, nic nie szkodzi zmienimy to. Serdecznie pozdrawiamy zespół Digital Distribution czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 telefon: 536 490 426 e-mail: [email protected] W dniu 2 czerwca 2016 14:22 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał: Witam, W pierwszym meilu nie otrzymałem informacji, że mam zarejestrować się podając nick z allegro, zrobiłem to pod innym nickiem, jak go teraz zmienić? Nie da się, możecie to zmienić? mareczekk na mareczekk7 W dniu 2016-06-02 12:43:26 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał: Witam, prosimy się zarejestrować podczas rejestracji podać swój login z allegro to połączy Państwa z zamówieniem. Serdecznie pozdrawiamy zespół Digital Distribution czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 telefon: 536 490 426 e-mail: [email protected] W dniu 2 czerwca 2016 12:12 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał: Witam, Jak mam się zalogować, jak nigdy na tej stronie nie zakładałem konta? W dniu 2016-06-02 12:03:12 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał: Witam, prosimy postępować zgodnie z instrukcją reklamacją : a) udaj się na stronę www.digitalmobiles.pl Zaloguj się i przejdź do panelu klienta( np. Poprzez link Twoje konto), c) Przejdź do sekcji Reklamacja d) Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie adres do odsyłki towaru: Digital Distribution sp. z o.o. Tatarska 11L-1 30-103 Kraków Serdecznie pozdrawiamy zespół Digital Distribution czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 telefon: 536 490 426 e-mail: [email protected] W dniu 1 czerwca 2016 22:38 użytkownik Allegro <[email protected]> napisał: Wiadomość od: mareczekk7 (25) Strona z przedmiotem: NOWA NOKIA X2 CZARNA OKAZJA WYSYŁKA Z POLSKI 24H Treść wiadomości Witam, Kupiłem ten telefon, dziś się zepsuł - jak naciskam przycisk dzwonienia (zielona słuchawka), pojawia się biały ekran i gaśnie na jakieś 15 sekund. Nie można się też dodzwonić. Co mam teraz zrobić? W ciągu ostatnich 2 miesięcy: - nie kupiłeś żadnego przedmiotu od autora wiadomości + sprzedałeś przedmiot autorowi wiadomości - nie licytujesz w żadnej aukcji autora wiadomości - autor wiadomości nie licytuje w żadnej z Twoich aukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomko Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Marek, czy przypadkiem to nie mail z dzisiaj i to z przed godziny przed zamknieciem gdzie biuro jest do 16.00? W 3h wymieniliscie az trzy wiadomosci co i tak jest sukcesem w polsce jesli chodzi o biuro konsumenta;) Zluzuj troche, przeloz karte do innego fona na ten czas i jutro pewnie odpisza Edytowane 2 Czerwca 2016 przez greturt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Ale ja nic z tego nie rozumiem, za każdym razem mówią co innego. Wyślę telefon i wyjdzie że miałem się rejestrować, nie wyślę to powiedzą ze dlaczego nie wysłałem - gra w ciuciubabkę. No ale wyluzuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomko Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Kurde, cos dzisiaj piles Goscie ci powiedzieli, zebys sie zalogowal. Napisales, ze nie masz jak bo nigdy sie nie rejestrowales (duh!! wiec powinienes sie zarejestrowac). Moze nie doczytales instrukcji albo zadzialales jak harpagan i zarejestrowales sie zanim ci koles powiedzial, ze masz uzyc nicku z allegro. Ty go spytales czy moze go zmienic a on powiedzial, ze tak. Teraz wystarczy poczekac do jutra, az pryszczaty informatyk zmieni ci nazwe uzytkownika tudziez mozesz na innego maila zarejestrowac konto z dobra nazwa i po sprawie. Nie kumam o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Napisali żebym się zalogował - ale ja tej strony nie znam, po co mam się logować? Kupiłem u gościa na allegro telefon. Skoro nie mam konta to się rejestruję - wysłałem im wiadomość nie na stronę, tylko do gościa z allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=5894711632&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 Nie mogli od razu napisać że trzeba założyć konto? - przecież widzą że nie mam tam konta i kupiłem przez allegro a nie ich stronę. No kurde, sam sprzedaję książki i nigdy bym tak bezmyślnie nikogo nie kierował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomko Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) Moze to jakas firma co po prostu gwarancje realizuje a ten gosc, od ktorego kupiles telefon to posrednik? Wiesz - Janusz biznesmen. Kupil telefon po 100zl od tej firmy a sprzedal za 120 na allegro. Nie wiem. Jutro sie okaze. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez greturt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Nie odpisują, ale napisałem im pytanie i was pytam - jak zwykle się okazało, że w pudełku nie ma dowodu zakupu. Mogę im to wysłać bez dowodu zakupu? Mam pudełko, instrukcję i wsadzić tam telefon, chyba jest jakieś nowe prawo które o tym mówi że nie trzeba mieć paragonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GluX Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Jakikolwiek dowód zakupu - wyciąg z konta bankowego, pragon, albo potwierdzenie z allegro wystarczy. Nie chodzi o to, żeby sklep miał dowód zakupu a bardziej mógł połączyć reklamacyjny produkt z daną transakcją. Oczywiście pamiętaj, że koszt wysyłki musi być ewidentnie na koszt sklepu. Teraz zależy jak to zrobi sklep bo są 2 opcje: -zamówią dla Ciebie kurier - trzeba druknąć to i owo (np zalando i większość gwarancji producenta) -Sam musisz wysłać - wrzucasz do środka paragon za to co zapłaciłeś na poczcie i piszesz pismo przewodnie z prośbą o zwrot należności na podane konto, które poniosłeś za przesyłkę. Co do reklamacji przez neta - uzbrój się w cierpliwość. Najlepiej gdybyś po prostu wysłał zdjęcie tego co się dzieje z telefonem i wysłał skan paragonu im na maila - i miał w ciulu co dalej, bo Ty złożyłeś papiery i od tego momentu liczy się postępowanie reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Ok dzięki, mam tylko instrukcję a chcą karty gwarancyjnej. Moja wina, mam burdel z tym wszystkim koszmarny, jeszcze poszukam. A teraz ciąg dalszy rozmowy, proszę czytać od dołu. Nadal sądzicie że to jest normalne? Założyłem konto - potem mi napisaliście że trzeba dać nick z allegro - potem że zmienicie, a gdy pytam kiedy zmienicie, to wtedy gdy wyślę telefon. Teraz piszecie że mam wydrukować etykietę... z jakiego konta, skoro mi nie zmienicie nicka na ten z allegro dopóki nie wyślę telefonu? Witam, zakłada Pan konto drukuje etykietę reklamacyjną i odsyła Pan telefon. Nie potrzeba dowodu zakupu wystarczy kserokopia karty gwarancyjnej Serdecznie pozdrawiamy zespół Digital Distribution czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 telefon: 536 490 426 e-mail: [email protected] W dniu 3 czerwca 2016 09:39 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał: Jeszcze jedno pytanie - nie mogę znaleźć dowodu zakupu, mogę wysłać telefon bez niego? W dniu 2016-06-02 15:10:01 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał: Jak nasz serwis otrzyma paczkę z towarem. Serdecznie pozdrawiamy zespół Digital Distribution czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 telefon: 536 490 426 e-mail: [email protected] W dniu 2 czerwca 2016 14:48 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał: A kiedy zostanie to zmienione? Bo nadal nie widać bym miał na stronie zapisaną transakcję kupna telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Panowie, oto ich najnowsza odpowiedź do mnie: Proszę wejść na to konto na którym składał Pan reklamacje i z niego wydrukowac etykiete reklamacyjną Serdecznie pozdrawiamy zespół Digital Distribution czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 telefon: 536 490 426 e-mail: [email protected] Powiedzcie mi, czy ja zwariowałem czy meiluję z kretynem? A może czegoś nie rozumiem? Jak mam kurwa wejść na konto, skoro mieli mi zmienić nick na ten z allegro - który zmienią jak wyślę telefon - ale żeby wysłać telefon, trzeba wydrukować z konta etykietę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GluX Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 lepiej tam zadzwoń po prostu, ale to dopiero w poniedziałek z tego co widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Boję się że mnie poniosą nerwy. Ewidentnie lecą sobie w huja. Czyli mogę im wysłać sam telefon bez karty gwarancyjnej? Czy musi jednak być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomko Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zadzwon i wszystkiego sie dowiesz. A jak cie nerwy poniosa to co z tego. Ich psi prawny obowiazek rozpatrzyc reklamacje. W instrukcji zazwyczaj jest na ostatnich stronach karta gwarancyjna. Ale to juz ci odpowiedzieli widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Kotoński Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jest tylko instrukcja po ang i tyle w pudełku. Moja wina, gdzieś to wszystko zapodziałem. Zadzwonię jutro i się pewnie wkurwię. Przecież ta wymiana meili to jest SPŁAWIANIE klienta ordynarne. Za każdym razem inne słowa i instrukcje. Albo ktoś ma bekę po prostu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi