Skocz do zawartości

Telefon nokia x2 i hece z reklamacją?


Rekomendowane odpowiedzi

Bracia, rzućcie proszę okiem na wymianę meili, bo ja myślę że ktoś tu mnie robi w koko dżambo. Najpierw piszą żeby założyć konto, potem jak już założyłem że trzeba użyć nicka z allegro, później że zrobią to jak dostaną telefon. To co mam kurwa zrobić najpierw?

 

Wczoraj moja nokia x2 jak naciskam przycisk dzwonienia (zielona słuchawka), robi się biały ekran i znika wszystko, włącza się też bluetooth. Nie można się dodzwonić też do mnie.

 

Jak nasz serwis otrzyma paczkę z towarem. 
 

Serdecznie pozdrawiamy zespół 
Digital Distribution 
 

czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 
telefon: 536 490 426 
e-mail: [email protected] 
 
W dniu 2 czerwca 2016 14:48 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał:
A kiedy zostanie to zmienione? Bo nadal nie widać bym miał na stronie zapisaną transakcję kupna telefonu.
 
W dniu 2016-06-02 14:38:58 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał:
Witam,
nic nie szkodzi zmienimy to.
 

Serdecznie pozdrawiamy zespół 
Digital Distribution 
 

czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 
telefon: 536 490 426 
e-mail: [email protected] 
 
W dniu 2 czerwca 2016 14:22 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał:
Witam,
 
W pierwszym meilu nie otrzymałem informacji, że mam zarejestrować się podając nick z allegro, zrobiłem to pod innym nickiem, jak go teraz zmienić? Nie da się, możecie to zmienić? mareczekk na mareczekk7
 
W dniu 2016-06-02 12:43:26 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał:
Witam,
prosimy się zarejestrować podczas rejestracji podać swój login z allegro to połączy Państwa z zamówieniem.
 

Serdecznie pozdrawiamy zespół 
Digital Distribution 
 

czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 
telefon: 536 490 426 
e-mail: [email protected] 
 
W dniu 2 czerwca 2016 12:12 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał:
Witam,
 
Jak mam się zalogować, jak nigdy na tej stronie nie zakładałem konta? 
 
W dniu 2016-06-02 12:03:12 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał:
Witam,
prosimy postępować zgodnie z instrukcją reklamacją :
a) udaj się na stronę www.digitalmobiles.pl
B) Zaloguj się i przejdź do panelu klienta( np. Poprzez link Twoje konto),
c) Przejdź do sekcji Reklamacja
d) Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie
adres do odsyłki towaru:
Digital Distribution sp. z o.o.
Tatarska 11L-1
30-103 Kraków
 

Serdecznie pozdrawiamy zespół 
Digital Distribution 
 

czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 
telefon: 536 490 426 
e-mail: [email protected] 
 
W dniu 1 czerwca 2016 22:38 użytkownik Allegro <[email protected]> napisał:
Wiadomość od: mareczekk7 (25)   
Strona z przedmiotem: NOWA NOKIA X2 CZARNA OKAZJA WYSYŁKA Z POLSKI 24H
Treść wiadomości
Witam,


Kupiłem ten telefon, dziś się zepsuł - jak naciskam przycisk dzwonienia (zielona słuchawka), pojawia się biały ekran i gaśnie na jakieś 15 sekund. Nie można się też dodzwonić.

Co mam teraz zrobić?
W ciągu ostatnich 2 miesięcy:
- nie kupiłeś żadnego przedmiotu od autora wiadomości
+ sprzedałeś przedmiot autorowi wiadomości
- nie licytujesz w żadnej aukcji autora wiadomości
- autor wiadomości nie licytuje w żadnej z Twoich aukcji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek, czy przypadkiem to nie mail z dzisiaj i to z przed godziny przed zamknieciem gdzie biuro jest do 16.00? :)

W 3h wymieniliscie az trzy wiadomosci co i tak jest sukcesem w polsce jesli chodzi o biuro konsumenta;) Zluzuj troche, przeloz karte do innego fona na ten czas i jutro pewnie odpisza :)

Edytowane przez greturt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, cos dzisiaj piles :) Goscie ci powiedzieli, zebys sie zalogowal. Napisales, ze nie masz jak bo nigdy sie nie rejestrowales (duh!! wiec powinienes sie zarejestrowac). Moze nie doczytales instrukcji albo zadzialales jak harpagan i zarejestrowales sie zanim ci koles powiedzial, ze masz uzyc nicku z allegro. Ty go spytales czy moze go zmienic a on powiedzial, ze tak.

Teraz wystarczy poczekac do jutra, az pryszczaty informatyk zmieni ci nazwe uzytkownika tudziez mozesz na innego maila zarejestrowac konto z dobra nazwa i po sprawie. Nie kumam o co chodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisali żebym się zalogował - ale ja tej strony nie znam, po co mam się logować? Kupiłem u gościa na allegro telefon. Skoro nie mam konta to się rejestruję - wysłałem im wiadomość nie na stronę, tylko do gościa z allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=5894711632&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

 

Nie mogli od razu napisać że trzeba założyć konto? - przecież widzą że nie mam tam konta i kupiłem przez allegro a nie ich stronę. No kurde, sam sprzedaję książki i nigdy bym tak bezmyślnie nikogo nie kierował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to jakas firma co po prostu gwarancje realizuje a ten gosc, od ktorego kupiles telefon to posrednik? Wiesz - Janusz biznesmen. Kupil telefon po 100zl od tej firmy a sprzedal za 120 na allegro. Nie wiem. Jutro sie okaze.

Edytowane przez greturt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpisują, ale napisałem im pytanie i was pytam - jak zwykle się okazało, że w pudełku nie ma dowodu zakupu. Mogę im to wysłać bez dowodu zakupu? Mam pudełko, instrukcję i wsadzić tam telefon, chyba jest jakieś nowe prawo które o tym mówi że nie trzeba mieć paragonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakikolwiek dowód zakupu - wyciąg z konta bankowego, pragon, albo potwierdzenie z allegro wystarczy. Nie chodzi o to, żeby sklep miał dowód zakupu a bardziej mógł połączyć reklamacyjny produkt z daną transakcją.

 

Oczywiście pamiętaj, że koszt wysyłki musi być ewidentnie na koszt sklepu.

Teraz zależy jak to zrobi sklep bo są 2 opcje:

-zamówią dla Ciebie kurier - trzeba druknąć to i owo (np zalando i większość gwarancji producenta)

-Sam musisz wysłać - wrzucasz do środka paragon za to co zapłaciłeś na poczcie i piszesz pismo przewodnie z prośbą o zwrot należności na podane konto, które poniosłeś za przesyłkę.

 

Co do reklamacji przez neta - uzbrój się w cierpliwość. Najlepiej gdybyś po prostu wysłał zdjęcie tego co się dzieje z telefonem i wysłał skan paragonu im na maila - i miał w ciulu co dalej, bo Ty złożyłeś papiery i od tego momentu liczy się postępowanie reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, mam tylko instrukcję a chcą karty gwarancyjnej. Moja wina, mam burdel z tym wszystkim koszmarny, jeszcze poszukam. A teraz ciąg dalszy rozmowy, proszę czytać od dołu. Nadal sądzicie że to jest normalne?

 

 

Założyłem konto - potem mi napisaliście że trzeba dać nick z allegro - potem że zmienicie, a gdy pytam kiedy zmienicie, to wtedy gdy wyślę telefon. Teraz piszecie że mam wydrukować etykietę... z jakiego konta, skoro mi nie zmienicie nicka na ten z allegro dopóki nie wyślę telefonu?

 

 

Witam,
zakłada Pan konto drukuje etykietę reklamacyjną i odsyła Pan telefon. Nie potrzeba dowodu zakupu wystarczy kserokopia karty gwarancyjnej
 

Serdecznie pozdrawiamy zespół 
Digital Distribution 
 

czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 
telefon: 536 490 426 
e-mail: [email protected] 
 
W dniu 3 czerwca 2016 09:39 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał:
Jeszcze jedno pytanie - nie mogę znaleźć dowodu zakupu, mogę wysłać telefon bez niego?
 
W dniu 2016-06-02 15:10:01 użytkownik Digital Allegro <[email protected]> napisał:
Jak nasz serwis otrzyma paczkę z towarem.
 

Serdecznie pozdrawiamy zespół 
Digital Distribution 
 

czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 
telefon: 536 490 426 
e-mail: [email protected] 
 
W dniu 2 czerwca 2016 14:48 użytkownik mareczek_28 <[email protected]> napisał:
A kiedy zostanie to zmienione? Bo nadal nie widać bym miał na stronie zapisaną transakcję kupna telefonu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, oto ich najnowsza odpowiedź do mnie:

 

Proszę wejść na to konto na którym składał Pan reklamacje i z niego wydrukowac etykiete reklamacyjną
 

Serdecznie pozdrawiamy zespół 
Digital Distribution 
 

czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 16 
telefon: 536 490 426 
e-mail: [email protected] 

 

 

 

 

Powiedzcie mi, czy ja zwariowałem czy meiluję z kretynem? A może czegoś nie rozumiem? Jak mam kurwa wejść na konto, skoro mieli mi zmienić nick na ten z allegro - który zmienią jak wyślę telefon - ale żeby wysłać telefon, trzeba wydrukować z konta etykietę.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko instrukcja po ang i tyle w pudełku. Moja wina, gdzieś to wszystko zapodziałem. Zadzwonię jutro i się pewnie wkurwię.

 

Przecież ta wymiana meili to jest SPŁAWIANIE klienta ordynarne. Za każdym razem inne słowa i instrukcje. Albo ktoś ma bekę po prostu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.