Skocz do zawartości

Alkomat dobry na gwałt potrzebny.


Marek Kotoński

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jeżeli Guru wybierze alkomat zaprezentowany przez jednego z Braci to zaprosi go jako skrzydłowego do gwałtu? :blink:

 

A poza tym to nie znam się ale znalazłem coś takiego i może się przyda: https://mediamarkt.pl/agd-male/uroda-pielegnacja-i-zdrowie/alkomaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych co @HORACIOU5 zarzucił, to tak mi się skojarzyło:

 

https://mediamarkt.pl/agd-male/alkomat-sentech-al-2500-premium-butelka

 

 

Ja korzystam z najbardziej skutecznego alkomatu na świecie, zawsze mam pewność, że jest 0.0, ale to tylko taki mały żart ode mnie. :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że zgwałcili kogoś kijem od szczotki to ostatnio nawet czytałem w gazecie, ale żeby alkomatem? Hmmm... :lol:

A na poważnie to najlepiej jak inni już pisali, wizyta w jednostce Policji i poprosić o badanie.


Urządzanie z atestem tanie nie jest np. AlcoBlow ok. 1500zł. Z czasem urządzenie będzie wymagało kalibracji i znowu płać...

Kupisz tanie to będzie od początku źle mierzyć, droższe z czasem również.

Edytowane przez Horus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marku tak jak koledzy piszą. Alkomaty zazwyczaj wskażą Ci do 0,2 promila, czyli tyle ile jest dopuszczalne. Po przekroczeni zapali się zazwyczaj czerwona lampka. Kalibracja jest zazwyczaj po kilkuset dmuchnięciach w cenie. Ciężko ocenić, któy lepszy i który najdokładniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wyborze alkomatu musisz Marku wziąć jeszcze pod uwagę istotną dla Ciebie rzecz tj. ilość potrzebnego powietrza do badania. Osoby z chorobami układu oddechowego mają bardzo często problem z nadmuchaniem w alko, np. taki Alco-Sensor IV CM (cena ok. 6k) czy widoczny powyżej na filmie Alcotest 7410 "Drager" (cena ok. 3k).