Skocz do zawartości

Dziewczyna pracuje w Norwegii, a ja w Polsce. Nasze plany na przyszłość.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 27 lat moja dziewczyna 26. Ona pracuje w Norwegii jakieś 8 miesięcy w roku od 3 lat- branża ogrodnicza. Ja pracuję w Polsce od trzech lat, też w branży ogrodniczej. Planujemy przekoczować tak jeszcze jeden rok i zamieszkać razem. Ona z racji znacznie wyższych zarobków już ma sporo pieniędzy odłożonych i myślimy o założeniu firmy - produkcji roślinnej. Wiadomo, na odległość to nie prawdziwy związek, ale jakoś sobie radzimy. I tutaj pytanie do Was. Jak z waszego doświadczenia wygląda praca z żoną/narzeczoną/dziewczyną, szczególnie że firma powstała za jej pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma w Polsce. Koszty założenia takiej uprawy/produkcji w Norwegii są ogromne. W Polsce jest to jakieś 5-7 razy tańsze. Specyfika Norwegii, dużo skał, mało gruntów uprawnych. Nawet domów nie można stawiać na ziemi tylko na skałach. Co mnie trzyma? Robię to co lubię i jestem u siebie. Za granicą jest się tylko polaczkiem i tak się nas tam traktuje.

 

Edytowane przez Remik304
rozszerzam wypowiedź
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem zmienia to postać rzeczy. Na Twoim miejscu sam bym zaczął już rozkręcać firmę, chociaż jej małą część. Tak, aby nie było sytuacji, że firma w całości należy do niej, a Ty jesteś w zasadzie jej tylko pracownikiem. Nigdy nie wiesz co życie Ci przyniesie, a pokładać swoją przyszłość w ręce drugiej osoby to zwykła głupota. Chodzi o to, żebyś po latach nie obudził się z ręką w nocniku. Masz pomysł na biznes to go realizuj. W razie rozstania nie zostaniesz na lodzie i nie usłyszysz, że wszystko zawdzięczasz dzięki Niej. Możesz mieć z partnerką wspólną firmę, ale np. osobny dział firmy, który z czasem może zacznie przynosić większy dochód.

Ostateczna decyzja należy do Ciebie, powodzenia.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach