Skocz do zawartości

Prywatne lekcje z produkcji muzyki


Guliver

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Jeśli ktoś z was chciałby nauczyć się szybko i sprawnie jak robić muzykę (w szczególności elektroniczną) bądź jak obsługiwać w stopniu zaawansowanym program Ableton Live - chętnie udzielę odpłatnych, prywatnych korepetycji na Skype.
Zajmuję się produkcją muzyki prawie że profesjonalnie, studiuję inżynierię dźwięku i całe swoje życie podporządkowałem robieniu muzyki. Chętnie podzielę się wiedzą z tymi, którzy chętni są nauczyć się, czy to totalnie amatorsko, czy też bardziej profesjonalnie robić muzykę. I robić to sprawnie, szybko i, co najważniejsze - dobrze.
Jeśli jesteś już trochę w temacie - mogę podpowiedzieć jak efektywniej wykorzystać swój czas żeby kończyć projekty, jak znaleźć inspirację, podzielić się zaawansowanymi technikami z zakresu sound designu itd.

Jeśli znalazłby się śmiałek - z przyjemnością odpowiem na prywatną wiadomość.

Dziękuję za uwagę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Guliver, gdybyś zaproponował to 15 lat temu... :-)

 

Wtedy bawiłem się w Fasttrackerze, potem w ReBirth 338 w wersji demonstracyjnej, ale tam tylko układałem bity. Wcześniej od tych dwóch był eJay, ale w ogóle mnie nie satysfakcjonował. Na kompozytora bym się nie nadawał, bo nie mam do tego wyobraźni.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że na forum jest ktoś taki, kiedyś siedziałem w produkcji muzyki, jakieś 2 lata, na FL Studio, ale poddałem się, po prostu irytowało mnie to, że bawię się tymi wszystkimi pokrętłami i suwakami i nic nie wychodziło; na pewno po części odpowiada za to mój przerost ambicji, zawsze porównuję się do najlepszych, więc jak moja praca nie brzmiała tak jak u profesjonalistów, to się wkurzałem.