Zenek Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Bracia, zamawiałem części ze sklepu motoryzacyjnego, potwierdziłem zakup, pieniądze przelałem. Na stronie sklepu widnieje, że zamówienie jest nieopłacone. Próbowałem kontaktować się ze sprzedawcą, po kilku mailach, brak jakiejkolwiek odpowiedzi, przez telefon(komórkowy), tak samo zero odzewu. Pisałem, też żeby przelali mi pieniądze z powrotem, nic nie odpisali. Trwa to już ponad tydzień. Wiecie jak odzyskać kasę w takiej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf888 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Sluchaj, sytuacja nieco patowa, ale nadziejna. Wezwanie do zapłaty (w tym przypadku zwrot nienależnego świadczenia), w wezwaniu daj im te 7 dni wraz z pouczeniem o skierowaniu na drogę sądowa. Slij poleconym z potwierdzeniem odbioru. Jezeli to nic nie da to ewentualnie powództwo cywilne, ale to ostateczność. Druga kwestia to zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa (oszustwo), mozna pomyslec o zlozeniu na Policję. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Sprawa rozwiązana. Opisałem sytuację na stronie sklepu na FB. Następnego dnia sprzedawca sam się odezwał, twierdząc, że nie zapłaciłem. Wysłałem mu potwierdzenie przelewu. Wysłał towar w ten sam dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf888 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Super, czyli sprawa rozwiazana, obyło się bez dodatkowych formalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi