Skocz do zawartości

Druga strona medalu - stres


Samiec Alfa

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak powyżej. Od dłuższego czasu jestem narażony na podwyższony poziom stresu. Zaczynam uciekać w jedzenie i papierosy. Jakim waszym dobrym i przede wszystkim zdrowym sposobem jest radzenie się z owym problemem?

 

Od dłuższego czasu objawia się tym, że chodzę poirytowany, zmęczony, a przede wszystkim jestem jak tykająca bomba zegarowa, która w każdej chwili może wybuchnąć.

 

Studiuję i jestem przywalony po sam pysk materiałami. Efektem jest to, że zaliczam wszystko na najwyższym możliwym poziomie. Minusem, że czuję się jak zombie.

 

Do tego dochodzą bardzo niewesołe zjazdy w główce. Zwolnić, a może bardziej przykręcić śrubę? Wiem wewnętrznie, że stać mnie na sięganie bardzo wysoko, ale z drugiej strony pojawia się on.

Edytowane przez Samiec Alfa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Medytacja + odpowiednia dieta.

Dbanie o relaks i regenerację umysłu oraz ciała.

 

W dalszej kwestii się zajedziesz. Ja mam zasadę 3x8
8h snu

8h pracy

8h dla siebie

 

Im bardziej tego przestrzegam tym szczęśliwszy jestem.

 

No chyba, że chodzi Ci o doping mózgu - typu PIRACETAM :> (który ogólnie b. polecam - mega efekty)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Lekkie sposoby:

medytacja

gra na gitarze (lub coś innego) 

do picia melisa+ dziurawiec  

 

ewentualnie jakaś impreza z wypadem  w jakieś miejsce oderwane od cywilizacji ostatnio wynająłem na weekend domek z kumplami impreza plus spartańskie warunki, po 1 dniu czułem się jakbym był tydzień na urlopie. 

 

Polecam coś co "zajmie ci głowę" mini urlop,dzika impreza, jakiś obóz wyczynowy,może degustacja kawy/piw/ w barze  czasem mini kursy testowania degustacji , w dużym mieście często są jakieś eventy fantasy/sf targi. 

Edytowane przez Voqlsky
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dr Mordechaj B'rzyt-wa napisał:

Po co się tak ciśniesz?