Skocz do zawartości

stary, jędzowaty, milf na imprezie!


kobragg

Rekomendowane odpowiedzi

Się macie ludzie?

 

Też  na pewno o tym marzyliście i na pewno nie raz się nad tym spuszczaliście. W czym rzecz? Już tłumaczę i objaśniam. Otóż cała ta sytuacja odnosi się do fantazji seksualnych związanych z nauczycielką. No co prawda teraz studiuję ale tam zajęcia też prowadzą czasem kobiety XD. Od zawsze kręciły mnie milfy a już na pewno dojrzałe, mokre, zołzowate, wredne, wilgotne no i tak dalej nauczycielki.

 

Otóż uruchomiłem swoją wyobraźnię i już kilkukrotnie doznałem mokrego snu z udziałem jednej z prowadzących zajęcia na studiach. Dojrzała, zołzowata milfa z wielkimi balonami i zajebiście kształtnym jak i też jędrnym dupskiem. Ten sukowato - jędzowaty - wredny wyraz jej gęby stawia mi antenę na baczność. Z chęcią wjebałbym jej kutasa po same pomidory w każdą szparę: gębę, dupę, cipsko no tj. donice.

 

No i wkręcałem sobie taki motyw, że:

pewnego dnia poszedłem na imprezę do jakiegoś klubu. Siedząc przy barze spokojnie sączę browar. Wtem nagle wchodzi i ona. Stara, jędzowata milfa w maksymalnie wysokich szpilach, czarnych rajtach, czarnej miniówie (zakrywającej mało co nawet jeśli chodzi o piździoche), opinającym mocno czerwonym gorsecie, wylewającymi się z miseczek balonami i standardowo rozpuszczonymi włosami i  umalowaną gębą. Z jej gęby przekaz płynie tylko jeden i oznajmia wszystkim kutasą jedno: ,,zerżnijcie mnie!". I w mojej myśli nasuwa się owa sytuacja. Nauczycielka siada przy barze na krzesełku obok mnie zamawiając jakieś małe, smakowe gówno do picia. Cały czas żuje gumę i głośno mlaszcząc kładzie swoją rękę na mojej twardej, wielkiej knadze. A teraz petarda motywu:

Babeczka odkłada drinka i zaczyna nawijać na palec wskazujący gumę którą miała w pysku. Druga ręka cały czas na moim sprzęcie. I teraz ona zadaje mi pytanie klucz :

- Chłopcze! Czy lody były już dzisiaj kręcone!?

- Może i były może i nie były ale Tobie zawsze coś odpalę!