Skocz do zawartości

Szum w uszach


18TillIDie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Bracia ;), chciałbym się zapytać Was czy ktoś miał podobny problem, lub wie jak na to zaradzić. Za każdym razem kiedy wychodzę do klubów następnego dnia budzę się ze strasznym szumem w uszach i to w obydwu. Chciałbym dodać że moja postawa w klubie jest jak najbardziej mobilna, nie podpieram się ściany cały czas i to jeszcze stricte przez głośnikiem xd. Kiedyś nie miałem takich problemów, jednakże często słucham muzyki (głownie na słuchawkach dousznych) i zawsze na tyle "ile fabryka dała" :D- sądzę że to przez to, ale nie jestem lekarzem ;). Dzięki za pomoc, pozdrawiam :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, 18TillIDie said:

Witajcie Bracia ;), chciałbym się zapytać Was czy ktoś miał podobny problem, lub wie jak na to zaradzić. Za każdym razem kiedy wychodzę do klubów następnego dnia budzę się ze strasznym szumem w uszach i to w obydwu. Chciałbym dodać że moja postawa w klubie jest jak najbardziej mobilna, nie podpieram się ściany cały czas i to jeszcze stricte przez głośnikiem xd. Kiedyś nie miałem takich problemów, jednakże często słucham muzyki (głownie na słuchawkach dousznych) i zawsze na tyle "ile fabryka dała" :D- sądzę że to przez to, ale nie jestem lekarzem ;). Dzięki za pomoc, pozdrawiam :).

To jest okresowe pogorszenie słuchu pod wpływem mocnego bodzca dzwiękowego. Mija po pewnym czasie, ale czeste powtarzanie takich bodzców prowadzi juz nie do okresowego pogorszenia słuchu , które mija , ale do stałego osłabienia słuchu. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahaaha nie moge. "Pracuje na kuchni i zawsze przenosze garnek z wrzatkiem golymi rekoma. Na drugi dzien pieka mie rece. Czy ktos tez tak ma? Jak temu zaradzic?". Nie moglem sie powstrzymac! :) Sorry.