Skocz do zawartości

Problemy mężczyzn


Pocztylion

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zrozumiałem ,że większość problemów mężczyzn w dzisiejszych czasach związanych jest z rodziną.Sam mam 20 lat i nie mam w tym doświadczenia ,ale po analizie kilku przykładów wyłoniło się trochę wniosków.Bardziej doświadczonych samców proszę o korektę.

A więc tak.Wydaje mi się, ze większość mężczyzn nie potrzebuje do życia luksusów,nawet jeśli je lubią to nie jest dla nich wielkim problemem jeśli ich nie mają.Jesli nie potrzebują wielkich pieniędzy to nie mają też raczej problemów z pracą.Gdy nie ma się wielkich wymagań to praca nie jest już taka ważna.Można podejść do niej bardziej na luzie.Robić to co się lubi lub wybrać coś co nie powoduje stresu.

Problemy się zaczynają gdy mamy kobietę.To ona wymaga od nas drogich gadżetów , ubrań, mieszkania.By jej to zapewnić musimy znaleźć dobrze płatną pracę , która często jest stresująca i której musimy się trzymać bo możemy już takiej nie znaleźć.Nawet gdy te zachcianki zostaną spełnione to nie mamy pewności ,że kobieta nas nie zostawi.Żyjemy więc w ciągłym stresie.

Jakie mamy z tego korzyści?Seks i potomków.Nie napisze  o domowym ognisku, bo to często zwykle bujdy.Mieszkam sam i sprzątanie ,gotowanie i pranie to nie jest wiedza tajemna.Do tego niektóre kobiety nawet tego nie potrafia.A miłość?Co to za miłość gdy jak mężczyzna zerwie "kontrakt małżeński" przez np.incydent losowy i nie będzie mógł dostarczyć zasobów to nagle i miłość się skończy.

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pocztylion, jeśli patrzysz na pracę w ten sposób, to tak. Masz rację.

 

Nie dawno bylem na imprezie u znajomych. Impreza odbyła się w mieszkaniu kupionym przez mojego kolegę. Jego narzeczona nie wniosła do związku pieniędzy. Rozmawiałem z koleżankami owej znajomej. Specjalnie je podpuściłem, kiedy zauważyłem, że pan domu jest męski.