Skocz do zawartości

Miriam Shaded vs Danone


Rnext

Rekomendowane odpowiedzi

"Nie ma przypadków, są tylko znaki".

Daleki jestem od obłędu własnego (w sumie każdy wariat tak mówi) jak i od posądzania o obłąkanie pani Shaded. Przemyt ideologii w pełnej krasie, czyli ulubiona gra "architektów" w "my wam wszystko powiemy a i tak ch... z tego zrozumiecie".

43svmi1n98in.png

 

Żywiec (na żywca ;)) idzie w zaparte, licząc na podobny poziom zidiocenia Polaków jak Francuzów, właściwie wykręcając się od próby odparcia zarzutów:

Na etykiecie znajduje się na symbol namiotu, księżyca i trzech gwiazd oraz napis „Z wodą w plecaku na super biwaku”. Z zaskoczeniem przyjęliśmy inną interpretację

 

Miriam Shaded:

Starają się mi Państwo wmówić, że taka wielka międzynarodowa korporacja jak Danone zapewne zatrudniająca jednych z najdroższych ekspertów ds. marketingu i PR na świecie nie wie, co to jest marketing perswazyjny i inżynieria emocji? Wkomponowywanie symboli ideologii w produkt jest swego rodzajem manifestacją, propagowaniem i promowaniem konkretnych idei, które te symbole za sobą niosą.

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle razy byłem na biwaku i nie widziałem nigdy pół księżyca i gwiazdy obok siebie na niebie ...:)

Taka ciekawostka, większość zarządu firmy Nestle to muzułmanie :)

 

Co do Francji, kraj już jest stracony, burzone sa kościoły a na ich miejsca stawia sie meczety, to także ma wymiar symboliczny, bo w ten sposób Islam pokazuje że teraz czas na nich i to że burzeniem kościołów i stawianiem w tych miejscu swoich świątyń  wygrywają rywalizacje z Chrześcijaństwem...

Edytowane przez Assasyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziomu głupoty czy może zwykłego zwariowania Miriam Shaded już szkoda komentować. Ona w ten sposób zwyczajnie robi darmową reklamę Żywcowi tak samo jak partia Razem jakiejś marce wody mineralnej niedawno :D Ciekawe czy ta Miriam czasami patrzy w niebo nocą bo na niebie pojawia się... KSIĘŻYC i czasami ma kształt PÓŁKSIĘŻYCA :lol: To z pewnością spisek Kosmosu dotyczący islamskiej dominacji nad planetą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewnością Żywiec Zdrój chce się przypodobać wyznawcom Islamu w Polsce, gdzie stanowią oni może ok. 1% społeczeństwa :lol: a większość kraju stanowią katolicy. Gdyby było tak jak mówi Miriam to na tym plakacie Żywca byłby krzyż katolicki, a nie półksiężyc. To oczywiste z reklamowego punktu widzenia, a wątpię aby tak wielkie koncerny jak Danone  inwestowały spore sumy pieniędzy aby reklamować swoje produkty dla grupy, która jest bardzo nieliczna w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MoszeKortuxy poczytaj trochę o socjotechnikach a wtedy zrozumiesz, jakie zagrywki potrafią być stosowane w celu zmienienia danego społeczeństwa, aby uzyskać pożądany cel. Wtedy trochę inaczej spojrzysz na ten temat. I serio radzę też innym żeby się zainteresowali tą kwestią. Pewne rzeczy nabierają nagle innego znaczenia a i człowiek potrafi wtedy dostrzec, kiedy ktoś próbuje wpłynąć na nasza podświadomość ;)

Edytowane przez HORACIOU5
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@HORACIOU5 ja mam świadomość, że socjotechnika to jedno ale biznes i chęć zysku to dwa. W Polsce panuje bardzo antyislamski klimat i większość Polaków sprzeciwia się islamizacji więc jeśli Żywiec chce zarobić w tym kraju to musi dostosować swoje produkty do gustu i upodobań klienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MoszeKortuxy tu nie chodzi o gusta, a przepychanie pewnych symboli tak, żeby podświadomie kojarzyły się ludziom z czymś pozytywnym. Teraz im nie wyszło, ale wyciągną z tego wnioski i nie wątpię, że zostanie podjęta kolejna próba. Zauważ też, że w mediach nie udaje się przepchać islamu i u nas w kraju osoby, które do tego dążą natrafiły na niezły orzech do zgryzienia. Wobec tego postanowili rozegrać to inaczej, poprzez umieszczanie niby gdzieś tam w tle symbolu związanego z arabusami i o ile na przykład my to widzimy, tak w ten sposób będzie można już nieźle wpływać na młodsze pokolenie. Dlatego też trzeba zwracać uwagę na takie próby i mówić o nich zamiast ignorować.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że ktoś zauważa takie rzeczy i głośno o tym mówi.

Niech się śmieją i nazywają paranoikami.

Ja też zauważam rzeczy które już nie dziwią innych i nawet tego nie dostrzegają.

Na przykład kampanie reklamowe wielu marek, gdzie zawsze jest biała kobieta i mężczyzna o ciemnym kolorze skóry. Nigdy na odwrót. No ale o tym się nie mówi bo rasizm.

Edytowane przez Pozytywny
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt zdrowo myślący nie uwierzy w tzw przypadek. Nie ma przypadków, nie ma. Wszystko ma cel, wszystko jest przemyślane, wszystko dąży do określonego targetu. Technika jak zawsze, gotowanie żaby.

 

Odnośnie żywności tak na marginesie:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MoszeKortuxy


Porównujesz kampanie reklamowe w masowych mediach przez takie firmy jak Zalando czy Adidas do jakiegoś profilku na instagramie z 50k polubień? (Gdzie każda loszka z większą pupą ma więcej?)

Wszystko ok u Ciebie czy lubisz się kopać z innymi dla sportu?

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.