Piter_1982 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Może dziwne pytanie, ale życie płata czasami figle. Potrzebuję zmienić miejsce meldunku. Mam przyjaciela, u którego mogę przetrwać okres przejściowy (zakładam, że dwuletni) zamelduje mnie tymczasowo. Chcę się wymeldować z obecnego miejsca zamieszkania. Na tymczasowy adres nie można. I teraz pomysł jest taki wymeldowuję się do obcego kraju. Po miesiącu idę zameldować się tymczasowo w Polsce na dwa lata. Potrzebuję ten meldunek z kilku względów. Pytanie czy biuro meldunkowe udzieli informacji gdzie aktualnie mam adres. Czy w ogóle będzie miało taką wiedzę. Chodzi o przeprowadzkę do innego miasta. I czy to ma sens jakikolwiek. Może jest inna łatwiejsza metoda. Kto może zapytać rodzice, była żona, rodzeństwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paazik Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Załatwiałem ten temat parę lat temu wiec musisz się dowiedzieć czy coś się pozmieniało. Zmianę meldunku można było zrobić dwojako. 1. Szedłeś do gminy z której chciałeś się wymeldować i podawałeś im nowy adres. Urząd przesyłał dokumenty do nowego i tak załatwiali nowy meldunek. 2. Szedłeś do gminy i robiłeś wymeldowanie bez podawania nowego adresu. Jechałeś do nowej gminy i tam się meldowałeś. Urzędy nie przesyłały żadnych informacji bo nie wiedziały gdzie więc stara gmina traciła Twój trop. Kiedy to robiłem nie było problemu zameldować się tymczasowo w nowym miejscu. Nie było centralnej ewidencji, nie wiem jak teraz. Informację o meldunku można było uzyskać tylko w gminie w której jesteś aktualnie zameldowany. Jeśli stara gmina nie wiedziała gdzie się przeniosłeś nie mogła podać takiej informacji. Zainteresowana osoba musiałaby pytać we wszystkich gminach. Musisz sprawdzić czy coś się pozmieniało przez ostatnie lata. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_1982 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Nie wiesz czy gmina przekazuje, dane o wymeldowaniu do administracji budynku? ps. pytania może wyglądają chaotycznie, ale na razie nie jestem gotów na opowiadanie mojej historii. Tyle co mogę napisać z rodziną dobrze na zdjęciu, a do tego jak rodzina ma spore wpływy na prowincji w różnych urzędach to już w ogóle nie ciekawie może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuckerfrei Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Mi Armia przed wyjazdem do UK kazała się wymeldować na stałe... obecnie mija z 11 rok jak jestem bez meldunku w PL. I wsio... na nowym dowodzie nie ma twojego adresu.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miner Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Gmina nie przekazuje takich informacji administracji budynku. Gmina prowadzi swój rejestr i przekazuje informacje o meldunku do ogólnopolskiego rejestru PESEL (prowadzony bodajże przez MSW). Wystarczy, że pójdziesz do swojej gminy i się wymeldujesz. Potem zrobisz to co uznasz za słuszne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi