Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
BeaTitudo

Witajcie Panowie! ;)

Rekomendowane odpowiedzi

BeaTitudo    0

Cześć wszystkim :D 

jestem studentką, kobietą i mam wielką nadzieję, że nie zachwieję tutaj Waszej męskiej równowagi. Podoba mi się idea rezerwatu i w 100% ją rozumiem i szanuję. Mam nadzieję, że zaglądają tam również panowie, bo tak naprawdę trafiłam tutaj żeby znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania co do sposobu myślenia i zachowania mężczyzn.

Poznaje Was z różnych stron i coraz bardziej się w tym wszystkim gubię. Czasami dochodzi do sytuacji, w której decyduje się na zerwanie z chłopakiem, odcięcie się od mężczyzn i zostanie zatwardziałą feministką - w tych momentach zauważam, że tak być nie może, że to idzie za daleko i na nowo rozpoczynam poszukiwanie rozwiązań i odpowiedzi.

Wielu skrzywdziłam, a nie chciałam, wielu skrzywdziło mnie, a podejrzewam również tego nie chcieli. Interesuję się psychologią ewolucyjną, działaniem mózgu i tym jakie są kobiece i męskie motywy działań - nie chcę manipulować, a zrozumieć i mądrze żyć z facetem. Żeby się czegoś nauczyć, będę śledzić Wasze posty (tak, wiem, że tylko w manipulacjach mogę się wypowiadać) oraz wrzucę post do rezerwatu z kilkoma ważnymi dla mnie pytaniami i problemami. 

Jeszcze raz, dzięki za możliwość wypowiadania się na tym męskim forum ;) 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Eleanor    370
4 godziny temu, BeaTitudo napisał:

Żeby się czegoś nauczyć, będę śledzić Wasze posty (tak, wiem, że tylko w manipulacjach mogę się wypowiadać) 

Nie, w manipulacjach nie możesz sie wypowiadać. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

• Podobna zawartość

• Przez h173k
      Witam!