Skocz do zawartości

Etatowa demotywacja.


self-aware

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :) Szczerze mówiąc sam nie wiem czy to co mnie dotyka to zwykłe marudzenie/lenistwo czy też może jednak nie lubię tego typu pracy tak jak mi się wydawało, a może to po prostu kwestia etatu. Myślę, że ten temat dotyczy bardzo wielu osób, rozważania dotyczące pracy.

 

Przez dobry rok ćwiczyłem w domu programowanie. Po tym czasie długo szukałem pracy i w końcu się udało. IT - super sprawa, ktoś powie. Tylko dlaczego nie czuję się szczęśliwy? Wcześniej trenowałem w domu grafikę komputerową, też dostałem po jakimś pół roku pracę... Też nie byłem szczęśliwy. Jeszcze wcześniej przewinąłem się przez parę zawodów, oczywiście nie muszę mówić, że lipa? :) Bardzo szybko tracę energię do pracy w danej firmie.

 

Zastanawia mnie co jest tego powodem. Atmosfera w pracy jest bardzo spoko, sporo ludzi chciałoby być na moim miejscu. Mimo to już odczuwam powoli niechęć, a nie pracuję jakoś długo. Stawka coraz większa, wszystko niby super.

 

Czy to po prostu wciąż nie jest to? Tylko czy nie jest tak, że nawet przefajne zajęcie tak czy tak będzie finalnie po prostu pracą do wykonania. A może... Chodzi o zwykłe lenistwo? Może po prostu jestem leniem i tak już mam, że zawsze będę wybrzydzał, ze mi się nie chce? Chujowa opcja. I jakaś taka loszkowa... Nie no cholera, w sumie skoro nauczyłem się czegoś w chacie to chyba to nie lenistwo.