Skocz do zawartości

Chcę wyemigrować, tylko gdzie?


Suchos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam braci samców,aktualnie jestem w 2 klasie technikum informatycznego,potem mam zamiar pójść na studia i w końcu założyć firmę za granicą. Tylko nie wiem,gdzie wyemigrować.Na zachodzie jak wiadomo,są zamachy.Myślę nad USA lub Chinach(w kraju tak szybko się rozwijającym powinienem mieć szanse zarobić).Czy jest może ktoś kto wyemigrował do jednego z tych krajów?Czy macie może jakieś lepsze kierunki dla informatyka? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do USA potrzebujesz wizy. W Chinach pewnie bariera językowa będzie ogromna. 

Nie myślałeś żeby zakręcić się gdzieś bliżej na początek? Np. DE lub UK. Zamachy zamachami ale żyjąc w UK i nie czytając wiadomości w ogóle tego się tu nie czuje. Mieszkam w mniejszej miejscowości i trzymam się jak najdalej od Londynu. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed Tobą jeszcze 7lat szkoły a Ty zastanawiasz się gdzie wyjechać? Proponuję Tajlandię tanio, pięknie, ciepło, co za różnica gdzie jeżeli masz zamiar mieć firmę a nie być szeregowym pracownikiem?

 

Ps. do USA i Chin potrzeba wiz :) największe giganty w "informatyce" są w Korei i Japonii

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach