Jump to content

Zapoznaj się - ułatwisz życie sobie i moderacji!

Mosze Red

Szanowni Bracia, krótkie info:

 

1. Zanim cokolwiek napiszesz na forum, zapoznaj się z Regulaminem i Zasadami, polecamy też poradniki, które opisują rozwiązanie najczęstszych problemów https://braciasamcy.pl/index.php?/topic/4841-regulamin-forum/

 

2. Nowi użytkownicy mają OBOWIĄZEK wstawić avatar, nim zamieszczą jakiekolwiek treści na forum, oraz zamieścić post powitalny w odpowiednim dziale w ciągu 24h od momentu rejestracji (również przed zamieszczeniem innych treści). Użytkownicy, którzy nie spełnią tych dwóch prostych wymogów, zostają zbanowani.

 

Panowie zamieszczają post w tym dziale: http://braciasamcy.pl/index.php?/forum/45-przedstaw-się/

 

Panie zamieszczają post w tym dziale: http://braciasamcy.pl/index.php?/forum/150-przedstaw-się/ 

 

3. Nie ma możliwości zmiany nicka, więc proszę przemyśleć go dobrze. Sugerujemy taki nick, który nie zostanie przez nikogo z waszych znajomych rozpoznany.

 

4. Wszystkie tematy powitalne będą regularnie zamykane (starsze niż 48h), żeby uniknąć śmietnika na forum, nabijania postów i floodowania.

 

5. Odwołania od przyznanych punktów ostrzeżeń oraz banów należy kierować na mail: [email protected]. W związku z nawałem prac, postaramy się odpowiedzieć w ciągu tygodnia.

 

6. Jeśli nie otrzymaliście maila aktywacyjnego należy:

 

- sprawdzić katalog spam na swojej poczcie

 

- jeśli w katalogu spam nie ma wiadomości z linkiem aktywacyjnym, należy wysłać wiadomość na [email protected]

 

7. Skrzynka moderatorska służy do kontaktu w sprawach nadanych ostrzeżeń/banów/błędów rejestracji na forum/wniosków o ban na życzenie/ usunięcie konta.

 

8. Skrzynka moderatorska nie służy!!! prowadzeniu mniej lub bardziej osobistej konwersacji/wymiany poglądów na tematy wszelakie z moderatorami bądź Markiem - od tego są odpowiednie działy na forum.

 

9. Osoby, które nie wstawiły awatara/ nie przywitały się w wymaganym terminie co świadczy o braku znajomości panujących tutaj zasad, nie otrzymają odpowiedzi na maile typu czemu dostałem bana?/za co ten ban? - przyczynę można łatwo pojąć czytając regulamin/zasady/ogłoszenia

 

10. Aby otrzymać odpowiedź na zgłoszenie należy w nim zamieścić swój nick z forum oraz zgłoszenie ma być dokonane z adresu email zapisanego w profilu użytkownika lub poprzez formularz kontakt na forum. W przeciwnym przypadku nie odpowiadamy na zgłoszenie.

 

11. Nie kasujemy postów (chyba że łamią zasady forum lub obowiązujące w Polsce prawo), więc prosimy przemyśleć to, co piszecie.

 

12. Usuwamy konto na wyraźne życzenie użytkowników, polega to na usunięciu wszystkich danych powiązanych z kontem.

 

Usunięcie danych osobowych oraz wizerunek z profilu (jeśli takowe zamieścili), usunięciu nicku, usunięciu danych rejestracyjnych, historii połączeń i innych danych telemetrycznych powiązanych z kontem. Posty/ treści pozostają i są wyświetlane jako zamieszczone przez Deleteduser.  Usuwamy również dane osobowe/ inne dane wrażliwe i wizerunek z postów, jeśli takie dane zostały zamieszczone, a we wniosku o usunięcie konta użytkownik wskaże je w formie linku.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.