Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

jaro670

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    1744
  • Donations

    30.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

jaro670 last won the day on April 10 2018

jaro670 had the most liked content!

Community Reputation

2570 Świetna

1 Follower

About jaro670

  • Rank
    Starszy chorąży

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To jest jeszcze do przeżycia jak rycerz ma 20-25 lat a tak się ostatnio składa że mam wokół siebie kilku 50+ zakochanych rycerzy którym po latach posuchy jakaś panna użyczyła groty rozkoszy. To oglądać i być tego świadomym to prawdziwy dramat. Co do posłusznych piechurów to u mnie na Śląsku jest takie dość często powtarzane przysłowie odnośnie mężczyzn : "Po toś się ląg żebyś ciąg" czytaj po to się urodziłeś żebyś zapierdalał.
  2. Chciałbyś żyć w lęku o kasę ? Ja też miałem raczej miodowe dzieciństwo i dojrzewanie, ojciec wysoka pozycja w firmie tylko jego pozycja i kasa była okupiona lękiem o pracę i pieniądze który to lęk głęboko podświadomie przyjąłem. Przez lata chodziłem do pracy głównie ze strachu, długi czas miałem tak że gdybym np stracił albo przepierdolił np.10tyś to chyba bym się pociął. Od jakiegoś czasu nie boję się o kasę, traktuję ją coraz lżej i o dziwo ( chyba zgodnie z prawem przyciągania) nie mam z nią żadnych problemów a często pojawia się sama. Bardzo w zmianie spojrzenia na kasę i w ogóle życia pomogła mi postawa @Ważniak. Fajną ma facet zdrową wyjebkę na rzeczywistość. Kto się o kasę boi ten ma jeszcze więcej--- strach. Warto więc od czasu do czasu na coś pieniądze przepierdolić choćby po to żeby dać sobie prezent i nauczyć przy okazji podświadomość że stać mnie na co tylko chcę.
  3. Może nie starość ale zmęczenie/znudzenie jedną i tą samą robotą ? Jestem w podobnym wieku, pracuję w jednej firmie prawie 20 lat i rzygam już tą robotą. Dla wielu z zewnątrz to co robię jest mega ciekawe i pasjonujące, pracuję po 120 godz w miesiącu za prawie 5tyś więc czego się tu czepiać. Ano tego że jak długo można qrwa robić to samo ? Do tego ta praca jest jak dyby, jak siadam to na 8 godz bez przerwy wolnego z marudzącymi pracownikami obok. Coraz częściej myślę żeby tym pieprznąć i nie wracać do tej branży zwłaszcza że szedłem tam nie za głosem serca a za kasą. Dlatego w wieku prawie 50 lat idę na kurs C+E bo zawsze chciałem jeździć a za biurkiem czuję że umieram a przecież nie można robić nic wbrew sobie bo to wcześniej czy później się na zdrowiu odbije. Może u Ciebie to też nie zmęczenie a obrzydzenie wciąż tą samą robotą ?
  4. Nie masz wrażenia że jedyna modlitw jaka ma sens to modlitwa dziękczynna ? Każda inna a zwłaszcza z prośbą koduje jedynie w podświadomości brak a już podświadomość się postara żeby brak się ziścił. Ja mam zwyczaj rano, wieczorem i po każdym posiłku dziękować. Nie wiem komu ale dziękuję np. za pyszne śniadanie i za to że codziennie jestem syty. Podświadomość w tym wypadku fiksuje się na dostatku i pozytywach co moim zdaniem przynosi same pozytywne skutki. Modlitwy "Ojcze nasz" nie kumam a najbardziej razi mnie jak ją ludzie klepią a zwłaszcza " bądź wola Twoja" po czym wściekają się i nie akceptują jak ta wola się spełnia. Im większy katolik tym bardziej tej woli nie akceptuje.
  5. Trudno się nie zgodzić. Ostatnio latem byłem w Stambule i chyba jako jedyny facet w średnim wieku chodziłem w krótkich gaciach i sandałach( bez skarpet jakby co) . Lokalesi zawsze ubrani podobnie niezależnie od wieku czyli spodnie z materiału lub jeansy (młodzież) plus pasek ze skóry, do tego koszula i pełne, skórzane buty. Do tego zawsze ułożone włosy i dużo wody po goleniu. Styl jak dla nas niby trochę kielecko-weselny ale wszystko jednak dobrane ze smakiem i elegancją.
  6. Dokładnie,kiedyś Adasie,Pumy,Nike wyglądały jak buty np: A dziś to jakieś siateczkowe badziewie albo trampeczki dla gości w rurkach. Do tego kiedyś but sportowy był ze skóry a nie z gównolitu. Nie mówiąc o tym że jakiejść wielkiej jakościowej przepaści międzi Nike, Adikiem za 300zł a butem z CCC za 130zł nie widzę. Kuuuurła kiedyś to było.
  7. Z tym to jak z wszystkim: jeden lubi ogórki drugi sołtysowe córki. Ja na dzień dzisiejszy bardzo doceniam to że mogę być sam bez trzeszczenia za uchem i zawracania dupy bzdurami ale tego czy mi się nie odmieni nie mogę być pewnym. Gorzej jak ktoś bycie samemu traktuje z góry jako coś złego.
  8. A od kiedy to bycie samym jest złe ? Życie stadne i ruchanie jako sens życia. Matrix pełną gębą.
  9. Taaa, chyba w marzeniach. Prezentacja zalet się właśnie zakończyła. Teraz się dowie jak się śmiga tym passatem TDI z "gwarantowanym" przebiegiem. Właśnie opuścił drzwi komisu i radź se chłopie bo po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględniamy.
  10. Biały jak cholera, jak ją poznał to nie mógł uwierzyć że takie cudo na niego spojrzało a trzeba przyznać że facet jest całkiem spoko. Mówiłem mu żeby nie szalał bo przecież dobrze pamięta jaki sajgon w życiu i na koncie zrobiła mu pierwsza żona. Kto zgadnie jaka była odpowiedź :
  11. Nie do końca, ta młodsza córcia ma 10 lat. Kuzyn ma dziecko z pierwszego małżeństwa ale ten jego syn to już dorosły gość na studiach więc nie wymaga opieki co nie znaczy że nie przydałyby mu się pieniądze i pomoc ojca na start.
  12. Czołem Panowie. Mam okazję obserwować eksplozję radości gawiedzi wszelakiej na wieść że mój kuzyn się żeni. On ma 53 lata i jest po przejściach bo ma syna z poprzedniego małżeństwa, pani 40 ma 2 córcie, każda z innym tatusiem. Jak to zobaczyłem to się załamałem. Love, motylki, serduszka na fejsiku i panny sikające z okazji wydarzenia po nogach. Nikt nie widzi tego gościa że się wpieprza w gówno po uszy każdy tylko fiu fiu jak się cieszymy. Faceci wtórują paniom w ćwierkaniu. W związku z tym moje do Was pytanie. Czy ci ludzie na prawdę nie widzą przejebanego losu tego przyszłego chodzącego bankomatu nieswoich dzieci ? Czemu kurwa widzę to tylko ja ( no i Wy) a reszta nie ? Czy też macie tak że aż Was nosi żeby powiedzieć co o tym na prawdę myślicie ( tak wiem trochę pokory by się przydało) ? Kurde im większa wiedza tym większa odpowiedzialność, kiedyś jak człowiek mniej wiedział to gadał co popadło, dziś jak człowiek więcej wie to częściej musi niestety milczeć.
  13. Według mnie wypisywanie się z tej instytucji to wciąż granie kartami panów w sukienkach, pokazywanie że ich zdanie jest dla nas w jakiś sposób ważne. Po mojemu ta cała apostazja to tylko druga strona wciąż tego samego religijnego medalu. Druga sprawa jak tu ktoś napisał jak masz nabitą podświadomość poglądami religijnymi a działasz np pod wpływem wkurwu na kk to zrobisz sobie więcej złego niż dobrego. Też kiedyś nad tym myślałem ale mi przeszło, teraz mam na to wyjebane. Dziś jako kato-hipokryta mam w dupie kk, cały rok nie chodzę na msze ale jutro i tak będę zapierdalał z koszykiem z jajcami. A co, w końcu Polakem jestem. Tradycja święta rzecz. Chuj że bez sensu i logiki. 🤣
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.