Jump to content

marios27

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    658
  • Joined

  • Last visited

  • Donations

    0.00 PLN 

Community Reputation

388 Świetna

About marios27

  • Rank
    Sierżant

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

2,617 profile views
  1. Dzięki wielkie bracia za wszystkie odpowiedzi, wszystkie za i przeciw oraz własne sytuacje życiowe które przeżyliście 😁
  2. Język angielski znam w stopniu komunikatywnym więc z tym nie byłoby problemu jedynie chce go podszkolić i nauczyć się drugiego języka by móc swobodnie się dogadać za granicą.
  3. Niestety nie mam mieszkania za free bo od rodziców dawno się wyprowadziłem i każda pracę zdobywałem sam a że jestem ogarniętym facetem i dan sobie radę to po tym co to się odwala nie czuje chęci żeby tu pozostać Tylko niestety nie mam żadnych znajomości za granicą by ktos wprowadził, pomógł na początek oczywiście bym się potem odwdzięczył wiadomo nie lubię pomocy za darmo otrzymywać
  4. Dzięki bardzo za odpowiedzi i te pozytywne i te mniej, zawsze można wyciągnąć po nich konstruktywne wnioski. Młody może nie jestem (32lata) choć się czuje na młodo i daje sobie ten czas nie tylko na możliwość podniesienia kwalifikacji zarówno z języka jak i branży w której pracuje a niestety coraz gorzej zaczyna się u nas w kraju dziać i mimo że pewnie zacznę najniżej to liczę na to że będę mógł się piąć wyżej a co za tym idzie polepszać zarobki Proboje przekonać też druga połowicę do podjęcia takiej samej decyzji z tym że jest zbyt mocno związana z rodzicami i może być bardzo trudno. Nieza
  5. Witajcie bracia Po tym co się odwala u nas w państwie powoli człowiekowi odechciewa się życia w tym kraju a przede wszystkim pracy i zarabiania pieniędzy stąd też chciałbym się was zapytac na temat wyjazdu za granicę. Aktualnie pracuje od kilku lat jako magazynier przy kompletowaniu towaru na Polskę i za granicę akcesoriów piłkarskich, boksu czy mma. Chciałbym po wyjeździe kontynuować zatrudnienie w tej branży bo po prostu to lubię robić niezależnie od asortymentu . Myślę o Norwegii, Szwecji lub Islandii, grunt żeby po prostu normalnie żyć i zarabiać. Wiadomo potrzebuje nauczyć się języ
  6. Siemka. Na liczniku mam 15 l ale od dwóch lat nie oddaje z powodu choroby która przytrafiła mi się w tamtym okresie i niestety szczerze sam nie wiem czy mogę oddać czy nie bo ogólnie sami nie potrafili mi powiedzieć czy to kwalifikuje się do bana na całe życie czy na jakiś określony czas. Odlecieć nigdy nie odleciałem ale widziałem jak gościu wpierw wsio spoko raptem za chwilę odleciał i musiały go pielęgniarki ogarnąć . Jeden raz i to jedyny jak płytki krwi oddawałem co cała prawda strona zaczęła mi drętwieć. Dostałem wapno i było git. Czasem zdarzało się że mnie odrzucali na dwa tygodni
  7. Siemka bracie Powiem ci że razem z partnerką mamy podobny problem bo też od roku się staramy i nic z tego nie wychodzi Ja mam luz do tego i podchodzę bez spiny mimo 32 lat na karku. Z moją narzeczoną jest inaczej, przeżywa każda nieudana próbę bardzo mocno mimo że ma dopiero 26lat. Na początku starań u mnie okazało się po zrobieniu badań że coś jest nie tak z fragmentacja DNA plemnika i w tych procentowych miałem 37 co wskazywało ze nie jest możliwe zapłodnienie . Używalem fertistim przez trzy miesiące i badania bardzo mocno się poprawiły i używam nadal. Moja kobita mocno się stresuje ka
  8. Jeśli to wprowadza a wprowadza na pewno to co my uczciwie pracujący ludzie powinniśmy zrobić ?
  9. Cześć bracie. Jeśli nie masz nic przeciwko chciałbym podpiąć się pod temat bo mam takie same przemyślenia jak twoje i zastanawiam się czy warto. Pozdro
  10. Zwykle to wygląda tak że idziesz gacie ściągasz, lekarz sprawdza potem USG robi spogląda i oczywiście wsadza palec. Ogólnie z tego co mi lekarz powiedział że warto po 30 roku życia raz na rok pójść i sprawdzić. Wiadomo trzeba przełamać strach ale wart dla własnego zdrowia po prostu to sprawdzić. Mi to nie sprawia problemu bo zależy mi tym aby sprzęt był sprawny stąd też przełamałem barierę która i mnie blokowała
  11. W moim przypadku byłoby ok koniec z nami ale chętnie bym gościa poznał i dał mu flaszkę w podzięce za uratowanie mnie przed najgorszym błędem mojego życia czyli wiązaniu się z laska która mnie zdradziła xD a potem bym sobie śmignął w góry pochodzić ?
  12. Warszawa cała zablokowana, ledwo wyjechałem z niej autobusem
  13. Lśnienie zarąbisty horror ? winchester dom duchów, ciche miejsce
  14. Siemka bracia. Mam problem dotyczący z chrapaniem a mianowicie kiedy śpię na plecach gdzie bynajmniej dla mnie jest to najlepsza pozycja moje chrapanie przypomina dzwieki lokomotywy, zresztą kobita mnie nagrala i dzisiaj po przebudzeniu mi puściła xD Od niedawna razem mieszkamy i o ile wcześniej nie miałem problemu teraz on się nasilił lub nawet nie wiedziałem o nim xD Dodam że lekki katar mam i może to też przez to bo wcześniej to bylo tylko lekkie pochrapiwanie. Czy ktoś z braci z a dobre metody na zażegnanie tego problemu?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.