Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Ceranthir

Użytkownik
  • Content Count

    129
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Świetna

About Ceranthir

  • Rank
    Szeregowiec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

598 profile views
  1. Cynk, selen, witamina E, ewentualnie jakiś adaptogen
  2. Nie lepiej już zejść na low carb kosztem większej ilości tłuszczu i umiarkowanej białka? 300g białka to trudno Ci będzie przemielić, a i wydaje się ze energii będzie mało No bo z czego... w ogóle skąd pomysł na taka dietę, dla mnie wyglada śmiesznie, niemniej jestem ciekaw jak się będziesz czuł i czy będą jakieś efekty... co do suple to ja bym wywalił ta multiwitamine, toz to szit, już lepiej jesc wątróbki, rosół np na golonce, ogolnie podroby, i witamin Ci nie braknie, a w takich multiwitamina są witaminy które ze sobą konkurują i się w ogóle nie wchlona;>
  3. Zgadzam się z Pozytywny, tak samo z podciąganiem, lepiej podnieść się 10razy z dodatkowym obciążeniem niż 15-20 bez. Tak czy inaczej samo ćwiczenie wykonuje na sam koniec treningu, jak już wcześniej spompuje brzuch wznosami nóg, allahami czy rowerkiem.
  4. Ok, treningi są dalej regularnie, jednak napisze je tu dopiero kiedy bede miał nowego kompa bo mi się stary sfajczył a na telefonie to za dużo.
  5. Może jakieś wady serca, przy szybkim pompowaniu to może nawet stanąć, więc jakieś to przeciwwskazanie.
  6. Ogólnie post to bardzo prozdrowotna czynność, sam regularnie teraz robię 36 godzin postu, a w międzyczasie jestem na IF i keto. Nigdy lepiej się nie czułem, chociaż nie zawsze jest tak, że czuje sie mega, aczkolwiek lepiej niż na węglach.
  7. @ZamaskowanyKarmazyn właśnie nie jem zbyt dużo błonnika, na keto raczej chleba się nie je, chyba, że można wcisnąć przed treningiem :c
  8. 1 sierpnia: Wiosłowanie hantlą: 10x16, 8x16, 8x16 Wiosłowanie sztanga podchwytem: 10x40, 10x50, 8x50 Wyciskanie hantli skos ujemny: 10x18, 10x20, 10x22 Dipsy: 8,6,7 Unoszenie hantli w opadzie tułowia: 8x8, 10x6, 8x6 Unoszenie boczne hantli: 8x8, 8x8 Uginanie z supinacją (biceps): 12x12, 12x12, 10x12 Pompki odwrotne: 15x15, 20x20, 15x20 Szrugsy: 15x40, 15x50, 12x50 6 sierpnia: Podciąganie nachwytem: 8, 6, 5, 5 Wiosłowanie nachwytem: 10x50, 8x50, 8x50 Wyciskanie na płaskiej: 10x50, 10x55, 7x60, 6x60 Rozpiętki na maszynie: 10x49, 10x49, 9x49 Żołnierskie wyciskanie: 12x30, 8x35, 8x35 Uginanie przedramion sztangą (biceps): 12x25, 10x25, 8x25 Francuskie wyciskanie leżąc: 10x25, 10x25, 10x25 7 sierpnia: Przysiady tylne: 12x60, 10x70, 10x70, 8x80 Wykroki: 10x32, 10x32, 8x32 (2 hantle po 16kg) Martwy ciąg na prostych nogach: 12x50, 12x50, 10x50 Wspięcia na łydki: 15x52, 15x61, 15x70 Allahy: 15x45, 15x45, 15x50 Rowerek: 30, 30, 30 (po 15 do każdej nogi) Ogólnie ciężko jest mi na co dzień dobijać 3k kcal bo rzadko jestem głodny, zjem 2k w ciągu dnia a właściwie teraz jestem na IF i mam okienko 8h, to ciężko w siebie tyle zmieścić, głód u mnie nie występuje... :C
  9. Całe zero, ale jakoś się już tym nie przejmuje, jak się znajdzie jakaś dziewczyna to spoko, jak nie to jeszcze lepiej, jakoś mnie do tego już tak super nie ciągnie jak wcześniej >_<
  10. Hmm, mierzyłem dzisiaj wapń całkowity i wyszło mi 2,53, górna granica 2,55. Trochę się zdziwiłem bo biorę D3 już pewnie ponad rok, ostatnio lubię sobie wcinać po kilkanaście plasterków żółtego sera do śniadania (keto) i po treningu wypić 200ml śmietanki 30% jako szejk potreningowy z białkiem, więc chyba nie jest tak najgorzej
  11. W zasadzie w nofapie chodzi bardziej o to, żeby nie oglądać porno niż walić konia. Jak już macie walić, to do pamięciówek lub normalnych, seksownych zdjęć niż do filmów.
  12. @Les owszem, witamina D3 w dużych dawkach bez K2MK7 jest toksyczna, a w artykule chyba nic nie jest napisane o witaminie K. ogólnie jak się bierze wit D, pasuje brać A, E, K, żeby był cały komplet wit. rozpuszczalnych w tłuszczach
  13. Nie dość, że sympatyczny, aktor dobry to i memiczny, chodzący chad i ideał. https://zapodaj.net/8c2ef6c311404.jpg.html ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  14. Zajebiste ćwiczenie, dobrze czuć brzuch. Ogólnie mam 3 ćwiczenia na brzuch tj. allahy, wznosy nóg na poręczach i rowerek.
  15. Czytam obecnie Wiedźmina i mam zamiar przeczytać całą sagę, w międzyczasie czytam jakąś książkę o śnie i książka "Jak przestać się martwić i zacząć żyć".
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.