Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Reveli

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Reveli

  • Rank
    Kot

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. cześć Być może rozwieję trochę spraw z tego tematu i Twoich rozsterek.. Więc w 2016 szukając bazy z najlepszymi warunkami (jak się zdecydujesz nawet na SPL - nie podejmuj decyzji o Twojej bazie, biorąc pod uwagę cenę jako główny wyznacznik. To bardzo ważne w tym świecie), do dokończenia procesu zostania Pilotem - wylądowałem w LFA w Warszawie. Poziom obsługi, flota, dostępność, lotniska kontrolowane od początku, kadra i obsługa , przejrzystość umowy i warunków - zostawiły Bartolini czy Adrianne z tyłu... Long story short Co do kosztów programu, żebyś mógł zacząć swoją karierę: Program Profesjonalny Szkolenie Cena w pakiecie Kaucja 1 Szkolenie PPL(A) (praktyka) 22 340,00 zł 5138,20 zł 2 Szkolenie VFR NOC 3 280,00 zł 754,40 zł 3 Szkolenie teoretyczne ATPL(A) 6 500,00 zł - 4 Budowanie nalotu 50 500,00 zł 11 615,00 zł 5 Szkolenie MEP(L) 10 190,00 zł 2 343,70 6 Szkolenie CPL(A) 16 400,00 zł 7 Szkolenie IR/ME 33 500,00 zł 8 Szkolenie MCC 6 000,00 zł 9 Szkolenie JOC 2 980,00 zł Suma 151 690,00 zł - zł Stan z grudnia, 2016 roku. Na rok 2020 wartości przybliżone, maksymalna różnica +/- 5000zł całkowitej kwoty. ************************* Te pieniądze zamienisz na naukę rzemiosła, czytaj operacje na poziomie ATPL i w idealnej sytuacji po 20-22 miesiącach, rozpoczniesz kolejny dosyć "kosztowny" etap, posiadając licencje ATPL (frozen). * Kwestie języka; Cała komunikacja odbywa się w j. angielskim ICAO. Perfekcyjny j. angielski nie jest wymogiem, perfekcyjny ICAO - owszem. * Stan zdrowia; Przed podjęciem decyzji o pilotażu, musisz uzyskać odpowiednią klasę medyczną. Wzrok i jego wady muszą być w przedziale , który znajdziesz na samym dole. Stan Twojego uzębienia przy ATPL, nie ma wymagań jak w przypadku Pilotów Wojskowych. Reasumując celując w ATPL i pilotaż zawodowy, musisz mieć 1 klasę zdrowia, do SPL (szybowce) wystarczy 2 klasa. *Na stanowisko i fotel F/O (Pierwszy oficer, drugi pilot) zostaniesz wpuszczony dopiero, mając ATPL(frozen) i mając w logu kilkaset godzic jako PIC. Bez tego nie ma pracy z dużymi maszynami *Do pracy zawodowej na mniejszych jednostkach (W tym też loty widokowe), potrzebujesz CPL(A) i tuzin innych licencji + TR na konkretną maszynę *Nauka fizyki i innych. W trakcie szkolenia będziesz uczyć się z konkretnych książek dla piotów, o ile wiesz ile jest 2+2*2; ogarniesz to. (Mały kruczek, pamiętaj, że z każdego przedmiotu jesteś egzaminowany cyklicznie przez całe życie Pilota - zawsze musisz osiągać wyniki bliskie 100% i nie ma zmiłuj sie) *Uzyskanie licencji szybowcowej w naszym kraju, to wydatek łączny w okolicy 12-13tys pln. W ofertach aeroklubów masz podane koszta teorii i minimum nalotu Sam rynek pracy z roku na rok potrzebuje tylko więcej pilotów i ta tendencja się nie zmienia od długich lat. Nawet w czasie "pandemii". Jak już dostaniesz się gdzieś jako zawodowy to Twoje wynagrodzenie startuje na bardzo dużym poziomie (Pamiętaj jednak, że przez pierwsze lata te pieniądze wydajesz... na latanie i budowanie nalotu) i tylko rośnie. Jak osiągniesz pewien poziom, nowe oferty pracy same Ciebie szukają i walczą o Ciebie. Jednak mimo całej otoki posiadania "skrzydeł", każdy z branży posiada dyplom z uczelni, nie związany z tym przemysłem (Asekuracja swojego życia, pierwszą klasę medyczną w końcu stracisz. Naturalnie bądź w wyniku losowych wydarzeń. Raz ją stracisz, nie masz powrotu). Praca jako pilot jest intensywna, pasjonująca i nie dla każdego (To nigdy nie było i nie będzie miejsce dla kobiet ze względu na Prawo Lotnicze i wymagania, istnieją wzmianki o kobietach "pilotach" ale to zwykły PR i propaganda), i nie jest wieczna. Po przekroczeniu pewnego wieku badania, testy i egzaminy wykonujesz nie co jaaaaaaakiś czas, ale cały czas - stąd dobrze mieć alternatywę w swoim CV. Na sam koniec zapamiętaj, że ULC to skrót od "Urząd Lotnictwa (PRZECIW)Cywilnego Jak masz jakieś pytania, odezwij się na priv. *Pewnie zdajesz sobie sprawę, że kwota 150k entry lvl i fajna perspektywa max 22 mcy, zadziała wtedy jak ktoś Ciebie utrzyma przez ten okres W tej cenie nie masz też standardowych opłat urzędowych, lotniskowych, medycznych, egzaminów, podręczników i kilku innych.. Nie mogę edytować Postu, a tu jedna ważna kwestia poniżej: *Mit o szkoleniu za lojalke.... Szkolenia "Ab Initio" 0-ATPL, nie funkcjonują już bardzo długo na rynku poza Lufthansa, która poza wymaganiami różnego rodzaju od edukacji do statusu etc. tą ofertę ma tak naprawdę tylko dla Niemców. Realnie za podpisanie umowy lojalnościowej, max co możesz dostać to "pomoc" w robieniu TR, w granicy 50% kosztów Ty, 50% pracodawca, ale jesteś ujebany przez kilka lat pod jednymi skrzydłami i nie masz prawa do wyboru swojej bazy operacyjnej. SRyanair wyrobił sobie markę pracodawcy u którego trudno znaleźć Pilotów z dłuższym stażem...
  2. NIE JESTEM PŁASKOZIEMCEM, ANTYSZCZEPIONKOWCEM I INNYM wymienionym. To ważne! Do dzieła! kolego ATE50 I po co te złości i nerwy? Zioniesz chłopie ogniem próbując rozwiać czyiś punkt widzenia ewentualnie przedstawić swój. Ja z ciekawości zapytam czy ta "naukowa pępowina" o której wspominasz to ta sama, która w 1989 r. stwierdziła, że odkrycie dr. Stanleya Pons'a i dr Martina Fleischmann'a nie miało racji bytu, a wszystko z tym związane to po prostu "Nie i chuj"? Bo przecież prestiż i jedyny prawdziwy numer jeden to wielomiliardowy program "gorącej" syntezy, a jakby tego było mało to cała wiedza, wszystko co poznano lub sądzono, każdy skrawek fundamentów; w zakresie fizyki jądrowej zostałby stawiony przed znakiem zapytania. A ten eksperyment powtarzano kilka razy w nam już bliższych latach, gdzie wszystko zobligowało założeniem, że skoro nowa klasa reakcji jądrowych radzi sobie w warunkach nisko energetycznych, to rozsądne jest przypuszczenie, że transmutację ciężkich pierwiastków można uzyskać w podobny sposób. Ale weź teraz wyobraź sobie; Establishment nauki potwierdza słuszność koncepcji protonauki? Gdzieś tam dalej w swoim ogniu dokładasz geosatelity, GSM, internet. Rozumiem, że jako potwierdzenie swojego na podstawie urządzeń, prawda? Proszę weź mi pomóż to zrozumieć, bo chyba coś pominąłem w nauce. A grawitacją dobijasz gwóźdź do trumny? Czy piszesz o wydmuszce? Można jaśniej? Nie żebym stał za płaskąziemią czy okrągłą ziemią, ale po przeczytaniu Twojej wypowiedzi to wnioskuję, że Albo: W dupie byłeś, gówno widziałeś i na gównie się znasz, Albo ten swój chaotyczny bełkot srania ogniem, wyjaśnisz o czym piszesz, a nie jak Ci od kształtów ziemi - szambo, tłumaczysz szambem Teorie astrofizyczne oparte na kulistości ziemi? Mógłbyś wskazać kilka przykładów tych "teorii" i wyjaśnić w jaki sposób oparte są na kulistości? Ciekaw jestem @absolutarianin @No Gods No Masters Co do matematyki i co tam się odjaniepawla to ja bym przytoczył Jerzego Pietraszko, jego doktorat i gwałt jedynki trygonometrycznej oraz stanowiska komisji instytutu matmy, że nie wolno! że nie burz nam... Jak uważacie?
  3. Nostra w Polsce to wydatek 3000 zł, sam egzamin to farsa niemalże identyczna jak kupowanie średniej na ichniejszych "uczelniach". LEK (Lekarski egzamin końcowy) na medycznych za wschodnią granicą również szczyci się niesłychanym poziomem; nawet znajomość języka nie jest wymagana i potrzebna jak się okazuje (na medykach obowiązuje ang plus ru/ua). A zdają? Zdają Po "zaliczonej" nostrze na koniec "stażu" taki pretendent nie zdaje żadnych egzaminów. A pan psycholok? Słów nie znajduję..
  4. Reveli

    W co aktualnie gracie?

    Battlefield V na przemian z Battlefield 4
  5. Witajcie Panowie, trafiłem na forum w wyniku szukania w internecie pewnej książki. Przeglądając to i owo na forum, postanowiłem, że dołączę do Waszego grona. Pozdrawiam K.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.