Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Tavi

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About Tavi

  • Rank
    Kot

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

62 profile views
  1. Piłem przez pewien okres czasu, podoba mi sie smak ale po dluższym jej piciu miałem problemy żołądkowe 😅
  2. Przysięgam przed Wami, że od dnia dzisiejszego (18.08.2019) zaprzestaje spożywania kofeiny pod każdą postacią. Na początku kawa i energetyki ratowały mnie wtedy, gdy miałem gorszy dzień i mało spałem. Od pewnego czasu pije je po prostu dla przyjemności i nawet wtedy gdy nie potrzebuje, lubie to uczucie pobudzenia oraz smak energetyka którego nazwa zaczyna sie na "M". Zdaje sobie sprawe że uzależnienie od kofeiny to nałóg jak każdy inny, dlatego chce z tym skończyć jednocześnie zaprzestając niszczenia swojego organizmu. Na dniach postaram sie zebrać konkretne informacje na temat szkodliwego działania kofeiny w nadmiernych ilościach na organizm. Może komuś z identycznym postanowieniem przydadzą sie informacje żeby się zmotywowac do porzucenia nałogu.
  3. Witam. Czy ktoś wie gdzie moge nabyć jakies informacje na temat odczytywania diagramu Human Design? Co oznaczaja kolory itd. Przeszukałem tematy odnośnie Human Design ale wiele w nich nie zrozumialwm co do odczytywania.
  4. Na wstępie chciałbym zaznaczyć że ten plan treningowy jest robiony czysto podemnie, tworzyłem go przeszukując, porównując oraz zdobywając wiedzę na różnych forach sportowych, nie jestem profesjonalnym trenerem personalnym. Jak do tej pory sprawdza sie wyśmienicie w moim przypadku, stosując ten typ treningu miałem na celu zwiększyć ogólną wydolność organizmu oraz poprawić osiągi siłowe. Wstawiam ponieważ, może się komuś przydać oraz chciałbym zaczerpnąć ewentualnych uwag oraz rad od braci, którzy siedzą w temacie sportów walki/sportów siłowych kilkanaście lat i dłużej. Trenując tym planem nie odczułem spadku szybkości jeżeli chodzi o sporty uderzane ( trenuje wszystkie płaszczyzny), ale u każdego mogą być inne efekty. Jeżeli mam normalny tydzień treningowy tzn. treningi k1 i jujitsu to ćwicze tym planem 2x w tygodniu. Natomiast sytuacja wygląda inaczej gdy na wakacje obie sekcje w których trenuje są nieaktywne, wtedy stosuje taki trening 3x w tygodniu a w wolne dni biegam/pływam bądź spędzam w inny sposób aktywnie ten czas. Wersja A: power clean 5x5 front squats 5x8-10 sumo mc 5x5 pull ups 3-5x10 dips 5x5 Wersja B: Clean and jerk 5x5 przysiad zwykły 5x5 wyciskanie leżąc 5x5 wiosłowanie sztangą 3-8x15 Obciążenie : 75%-85% CM Przerwa miedzy seriami 1:30 minuty, miedzy ćwiczeniami 2minuty. W pózniejszym czasie zmniejszyłem przerwę miedzy seriami do 1 minuty a miedzy ćwiczeniami do 1:30 minuty. Trenuje naprzemiennie np: Pierwszy tydzien A B/ Drugi tydzień B A . W przypadku gdy odpadają mi treningi sw wtedy mieszam sobie w ten sposób: Pierwszy tydzień: A B A / Drugi tydzień B A B itd. Serdecznie zapraszam do wypowiadania się w tym temacie, dzieleniem się doświadczeniem, radami oraz uwagami.
  5. Witam wszystkich, forum czytam od pewnego czasu i bardzo pomogło mi ono w wychodzeniu z matrixa, zarówno jak i książki Marka. Zainteresowania: jujitsu, k1, siłownia, książki, ekonomia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.