Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

NoName

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    475
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

NoName last won the day on May 14

NoName had the most liked content!

Community Reputation

774 Świetna

About NoName

  • Rank
    Starszy Kapral

Profile Information

  • Płeć
    Nieokreślona

Recent Profile Visitors

936 profile views
  1. A tych z którymi się spotykasz? Może po prostu nie wybrzydzasz, a jak wiadomo kto wybrzydza ten nie rucha xD
  2. INTELIGENCJĄ. Mądra kobieta potrafi zrobić tak, że facet zrobi to co ona chce i jeszcze będzie z tego zadowolony. Najlepiej jak wyjdzie tak, że to on sam na to wpadł
  3. Mercator już był po prawie 4 stówy, w 4 miesiące stopa zwrotu jakieś 2000% pod warunkiem, że ktoś przetrzymał akcje do tego momentu, bo większość tych co kupiła w marcu sprzedała wcześniej To jedno, ale też w dużej mierze decyduje psychologia tłumu. Obecnie jest duża zmienność na kursach. Dużo nowych kont maklerskich się otwiera i są to niedoświadczeni ludzie liczący na łatwy zarobek. Ale wystarczy jedna gorsza informacja ze świata i w panice zaczynają sprzedawać akcje, mimo że w spółce fundamentalnie nic się nie zmienia. Ale to jest czysta spekulacja nie inwestowanie. Ja Ci wspomniałem o inwestowaniu długoterminowym w spółki dywidendowe, która regularnie wypłacają dywidendę. Wtedy już tak bardzo wachania kursów cię nie interesują. Masz stały dochód, a w razie czego akcje można też sprzedać.
  4. Kolego szanowny chciałem Cię zapytać czemu akurat nieruchomości? A nie na przykład akcje spółek dywidendowych? Stały co roczny lub nawet co kwartalny w przypadku spółek US dochód. I doglądasz tylko cyferek. Cyferek nikt Ci nie zdemoluje, a mieszkanie już może...z cyferkami nie musisz się użerać, a z najemcami może się tak zdarzyć... Dywersyfikujesz jakoś swoje oszczędności, czy wszystko w nieruchy?
  5. No tu bym już się zgodził. Dieta tak zwana korytkowa nie jest dobra dla nikogo. A zwłaszcza połączenie dużej ilości tłuszczy trans lub nasyconych z dużą ilością mocno przetworzonych węgli, czyli np. słodycze czy fast foody. To nie szczęście. Po prostu jestem aktywny fizycznie, mam niski poziom tkanki tłuszczowej, więcej mięsni niż przeciętny człowiek i dzięki temu dobrą wrażliwość na inse. Byłem jakiś czas na keto, ale miałem mniej energii, treningi były słabsze plus smakowo mi to nie bardzo odpowiadało.
  6. Jak jesteś otyłym Januszem Kowalskim i Twoją jedyną aktywnością fizyczną jest przełączanie kanałów pilotem to może tak
  7. O matko ilu tu Januszy dietetyki, aż ręce opadają jak czytam jakie to węglowodany złe 😂 Od lat jest tam na High Carb Low Fat i czuję się zajebiście, a w życiu próbowałem wielu modeli żywienia , więc mam porównanie. Węgle to życie!
  8. No ja też tak pomyślałem jak przeczytałem co tam wystukałaś na klawiaturce 🤭 Jak dla mnie to jest akurat duży atut. Chciałbym mieć kobietę, która potrafi oszczędzać i pomnażać te oszczędności inwestując je w mądry sposób
  9. Zgadza się. Akurat na jedzeniu nie powinno się za bardzo oszczędzać. Jak ktoś nie ma postury dziecka i jest aktywny fizycznie to nie ma szans dobrze się odżywiać za 200 zł miesięcznie.
  10. @bassfreak Kolego ja Ci życzę jak najlepiej, ale widać, że jesteś mocno zgrzany. Bawisz się w romantyka, a mało która laska to doceni. Cieszyła mordę jak kwiatka dostała? No a co miała kurwa się krzywo patrzeć? 😆 Wiadomo, że się ucieszyła nawet jak w duchu pomyślała, że frajer jesteś... IMHO kwiatka to można dać swojej kobiecie od czasu do czasu, a nie lasce z którą dopiero zaczęła się spotykać. Po co wydawać kasę na kogoś kto być może nie jest tego wart? Niemniej rób co uważasz za słuszne i tak jak czujesz. Każdy uczy się na własnych błędach. Powodzenia.
  11. Mądry facet, dobrze się go słucha, mimo że tak jak napisał kolega @mac "Promuje rozwiązania, które nigdy nie zaistnieją w rzeczywistości.". Z tego co wiem to ma żonę i trójkę dzieci, więc jego wypowiedzi są z jego perspektywy, czyli kogoś kto jak sądzę ma udane małżeństwo i szczęśliwą rodzinkę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.