Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Zmeczonyzyciem

Użytkownik
  • Content Count

    48
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralna

About Zmeczonyzyciem

  • Rank
    Kot

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po co wspominaliscie o tym forum? Chyba dostanę raka po przeczytaniu tam paru postów
  2. A skąd wiesz ze wariat nie da wypowiedzenia jak mu coś jeszcze bardziej odwali? to jest dość śliska kwestia, miesiąc i jestem bez środków do życia a kończę chate własna i ze tak powiem ma być bastionem mojej pozycji która buduje ( bez kredytu)
  3. Wracam do tematu który wcześniej poruszałem, odnośnie mojego ojca który jak zawsze okazał się ch... jeśli oczekuje jego pomocy. Jak radzicie uciąć relacje z toksykiem, w tym wypadku ojcem jeśli mam powiedzmy przez 2 lata od niego zależność finansowa?
  4. Nie brzmi abstrakcyjnie. Pracowałem z toksykami ale nie tego pokroju, siadło trochę Na psychikę już teraz a do 40 może być jeszcze gorzej.Z takim osobnikiem za to nie miałem do czynienia.Masakra. zdrowie psychiczne i fizyczne najważniejsze. dokladnie , moze mi się wydawać ze na chwile będzie lepiej ale w rzeczywistości rozchwieje sobie psychikę przez jego zachowanie
  5. Zadam inne ważne pytanie: mogę obecnego szefa oskarżyć o zniesławienie ?nie mam świadków. Po prostu argument z dupy nie mający logicznego wytłumaczenia( chodzi o rzekome działanie na jego niekorzyść ) Wychodzą nadal toksyki ale nie aż takie. Tak, zrobię podyplomowe studia.
  6. Tutaj chodzi o kolejna pozycje która mogę dostać docelowo za 2 lata.nie związana z niczym o czym tutaj pisałem. Niepotrzebnie dodawałem opis. Nazwałbym to moim docelowym celem. Raczej tak.
  7. Nie tego typu ojciec.Zazdroszcze.
  8. Ten obecny wydawał się normalnym i zrównoważonym gościem, nie wiem na kogo trafie i dlatego się waham Aaa zapomniałem że za 2 lata mam przyjąć poważniejsza ofertę(nowe studia,mniej stresu, udziały w firmie i zajebisty socjal) i ze tak powiem ta praca jest na Przetrzymanie
  9. Do niego jest miły i stonowany.On jest zależny od mojego ojca, nie na odwrót( ojciec jest jego klientem). BTW nie widziałem aż tak je******** człowieka, a pracuje 6 lat w zawodzie.
  10. Zacznijmy od tego że pracuje pół roku w nowej firmie. Mała firma Kasa ok, ale dupy nie urywa. Szef toksyczny,nieprzewidywalny,nie panuje nad sobą. Wydziera się i przeklina na na mnie, swoją żonę, trzaska drzwiami itp. Bez zdania racji. Przy wszystkich. Jako ze nie daje pozwalam sobie na takie traktowanie uprzejmie proszę o uspokojenie się i wiecie co-wkurwia się jeszcze bardziej. Co dziwne dla tego forum jego żona jest naprawdę spoko, druga koleżanka tez i to nie one kręcą gownoburze. Co bardziej ciekawe jest zależny od mojego ojca z którym współpracuje dosc długo, jednak wystarczy moje słowo żeby to zakończyć (nie pytajcie-taka branża). A zapomniałem dodać ze w międzyczasie jedna dziewczyna się zwolniła z pracy, dzwonił do jej lekarza Psychiatry dlaczego ma l4, widział ja kiedyś na drodze i zatrzymał ja, zrobił Zdjecia i postraszył xd Pojawiła się nowa możliwość pracy w okolicy , kasa minimalnie większa, szef trudno powiedzieć - opinie w okolicy ma ok, dość długo ma swoich pracowników. Ewakuować się?
  11. Wiecie, oglaszanie jest ok, troche sie tym chelpia, z drugiej strony jak ktos wspomnial odczarowywuja magiczna moc cipki.
  12. Witajcie. Odkryłem ostatnio ogłoszenia prostytutek na instagramie. Nic do tego zawodu nie mam, ale chwalenie się tym ... Sami oceńcie. Nie będę dawał linków
  13. Witam, pracuje w logistyce/spedycji/finanse, chce zrobić dodatkowe studia z zakresu BHP. Myślicie ze jest to dobry krok, jest większa szansa na spokojniejsza i dobrze płatna posadę?Ewentualnie na dorobieniu w innych firmach.
  14. Szczerze, znam to ale w innej formie.Topamax jesli dobrze zadziala rozwiazuje troche problem.
  15. Bardzo trafna analiza wielu waznych aspektow.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.