Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

SennaRot

Starszy Użytkownik
  • Content Count

    2537
  • Donations

    222.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

SennaRot last won the day on November 1 2019

SennaRot had the most liked content!

Community Reputation

4365 Świetna

8 Followers

About SennaRot

  • Rank
    Starszy chorąży sztabowy

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    planeta Ziemia

Recent Profile Visitors

8750 profile views
  1. Nie traktuj takich kontroli personalnie. To zasługa z wielu lat Twoich poprzedników. Ty ponosisz konsekwencje i tego nie zmienisz taka polityka firmy. Niestety poziom kombinowania, złodziejstwa (pracownik tak tego nie nazywa) był tak duży w wielu firmach że, wprowadzono różne systemy aby zapanować nad tym. Nie bierz tego do siebie personalnie i miej dystans. To nie kwestia kontroli Ciebie tylko mechanizm systemu we firmie.
  2. Dla mnie dobrze działają ćwiczenia oddechowe Wima Hofa.
  3. Powodzenia Bracie. Forum i treści się zmieniają. Moim zdaniem jest to nieuniknione w tak otwartym i tolerancyjnym gronie. Nie pisze tego z przekorą. Osobiście uważam że, poziom kultury i tolerancji jak również merytorycznej dyskusji jest wysoki. Proponuję po prostu selekcję treści. Skupianie uwagi na interesujących zagadnieniach i dyskusjach. Treści mnie drażniące czy nie interesujące dla mnie po prostu pomijam i luz. Ja sam (jednak ze względu czasowych) rzadziej teraz tutaj zaglądam. Bedzie więcej czasu będę wpadł częściej. Jednak nie mam zamiaru się z Forum rozstawać. Wiem że, jak kiedyś będę potrzebował rady, pomocy w kwestii życiowej tutaj ją dostanę.
  4. Rzeczy wyglądają ekstra i na dobre jakościowo. Jest styl i jest klasa. Teraz niech tylko ceny w PLN zamiast GBP i robię duże zakupy
  5. Stary materiał jeśli ktoś jeszcze nie zna Dr Ratha. Oglądałem kilka lat temu i zastanawiałem się nad Jego słowami - od 36:06 filmu.
  6. Proszę bardzo: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=289070292&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&pageNumber=4&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=07b12cb9-1ccc-2108-b544-bb9c72ffaaca W dobrym stanie ładna E39 z V-ką, w topowej wersji M Pakiet, czy nawet R6 z M52B28 czy polift M54B30 już też powoli się robią rarytasy i ceny rosną. Podobnie jak E46 w coupe 330i w topowych wersjach M, ClubSport, nie wspominając już o M3 bo to już w e46 mocny klasyk o E30 nie wspomnę nawet. Nie piszę o zajechanych egzemplarzach tylko o igłach z udokumentowanymi niskimi przebiegami.
  7. Ja nie wyśmiewam czy nie neguje tego. Samochód jest własnością prywatną każdego i może sobie go naprawiać jak tylko chce to jego sprawa. Chodzi mi tylko o to że, jak ktoś ma samochód i serwisuje go starannie inwestując w dobre części (różnice cen czasami sięgają kilkuset procent) to nie będzie go chciał sprzedać później w niskiej, najniższej cenie. Różnice cen w roku i modelu sięgają nawet 100 procent i więcej. Stąd kolejny wniosek że, jak ktoś szuka samochodu zwłaszcza premium w niskim pułapie cenowym musi się liczyć z tym że, raczej egzemplarz ten będzie wymagał napraw i doinwestowania w najlepszym przypadku. Często są to samochody których doprowadzenie do dobrej kondycji przekracza ich rynkową wartość. @Kespert Dlatego używane samochody w Niemczech z sensownym przebiegiem i serwisem są sporo droższe niż w Polsce.
  8. Dzisiaj serwis i utrzymanie samochodu w dobrej kondycji to są spore koszty. Ktoś kto pompuje hajs w samochód nie będzie zazwyczaj chciał oddać go za półdarmo w cenie zajechanych trupów. Mam znajomego co ma warsztat samochodowy i jak rozmawiamy wychodzi że, zdecydowana większość klientów jak już coś robi przy samochodzie to tylko jak już musi - rzeczy które są niezbędne do dalszej eksploatacji. Oczywiście wszystko jak najtaniej i na jak najtańszych zamiennikach.
  9. To bezpieczne ponieważ znacie model i będzie porównanie. Dużo łatwiej ocenić stan samochodu przed zakupem, który się zna tzn. którym się jeździło już jakiś czas (takim samym modelem).
  10. 10 letnie a nawet starsze samochody premium w topowych wersjach są cenione również za granicą. Utrzymane i serwisowane egzemplarze z sensownymi przebiegami trzymają cenę. Wystarczy sobie popatrzeć na ceny na mobile.de czy autoscout24.de ile trzeba zapłacić za ładny egzemplarz z serwisem i przebiegiem. Poza tym 1000 zł. na pierwszy serwis po zakupie to mało nawet przy jakimś kompakcie. Chyba że, ludzie lubią wierzyć w te bajki że, poprzedni właściciel powymieniał wszystko, porobił i wystawił do sprzedaży bo leci do cioci z USA, żonie się źle jeździ albo dziecko w drodze i potrzebuje większe....... :D:D:D
  11. @SławomirP Moje rady dla Ciebie już niezależnie jaki model zdecydujesz się oglądać i wybierzesz. Jedź z kimś kto się w miarę na tym zna i oceni sytuacje z boku, dzięki czemu unikniesz sytuacji zakupu pod wpływem emocji. Zainwestuj przed zakupem samochodu we wizytę na stacji SKP (koszt około 50 zł. plus minus zależy gdzie). Sprawdzenie samochodu - cała ścieżka diagnostyczna: - analiza spalin, - stan amortyzatorów i układu hamulcowego - luzy zawieszenie przód/tył - zbieżność - stan ogumienia - poproś diagnostę o umożliwienie oględzin samochodu od spodu w kanale - wycieki plus stan korozji Dzięki temu już dużo dowiesz się o stanie zadbania pojazdu i jego stanie technicznym.
  12. Klasa premium z tych lat między innymi wspomniane we wątku BMW i Mercedesy to bardzo dobre, trwałe, praktycznie bezawaryjne samochody. Mam na myśli e46, e39 (silniki serii M52, M54 i diesle też seria M, Valvetroniki omijałbym). Podobnie dobre W203 i W211 z legendarnymi rzędowymi dieslami. Ceny zadbanych egzemplarzy zaczynają się od 20 tyś. zł w górę. To tak jak z e60. Można kupić za 15 tyś zł. ale jak się chce w miarę nie zjechany, zadbany egzemplarz to często za 30 tysiaków ciężko coś ustrzelić. Po prostu wspomniane wyżej modele w cenie około 10 tyś zł. to już wyeksploatowane samochody, zużyte, często dojechane do końca.
  13. Pomijając wszystkie inne kwestie - komfort i wygoda jakie daje S60 moim zdaniem przebija mocno S40. Nie wiem po co kupować S40 jak jest S60 Może dlatego że, jestem postawnym chłopem ale S40 jest po prostu ciasne i mało komfortowe w porównaniu z S60. Jak ktoś ma dylemat przed zakupem niech przejdzie się jednym i drugim i poczuje tą moim zdaniem potężną różnicę.
  14. Masz rację Bracie w zdecydowanej większości nie ma z tego nic dobrego i trzeba się jeszcze liczyć że, można dostać rykoszetem. To jak wypad do kasyna.... znasz życie i nawet nie łudzisz się że, wyjdziesz na plus.... ale chcesz zagrać. Grasz aby grać.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.