Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Zaloguj się, aby obserwować  
Lukulus

Dziennik Treningowy (Cel 100 kg na klatę)

Polecane posty

A no trzeba. Chyba robie ostatnie podejscie, jak tym razem sie nie uda bez kontuzji dojsc do tych 100 kg na klate, to sie chyba do tego nie nadaje i zmienię sposob cwiczenia pod trening bokserski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Saint

Chyba robię ostatnie podejście, jak tym razem się nie uda bez kontuzji dojść do tych 100 kg na klatę, to się chyba do tego nie nadaje.....

 

Nie wierzę że to czytam. Baby mają więcej wytrwałości. A jak trening bokserski będzie za wymagający kondycyjnie? Szydełkowanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze z wytrwaloscia u mnie slabo. Narazie jednak nie ma o czym gadać, dążę do celu dalej.

A teraz ruszam na rower. Z 10km trzeba zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Saint

Wiem, ze z wytrwałością u mnie słabo. Na razie jednak nie ma o czym gadać, dążę do celu dalej.

 

 

Ale już mięciutka poduszka przygotowana na miękkie lądowanie w razie niepowodzenia :) Jak to mówi pewien forumowy jasnowidz-znachor-podrywacz i psychopatolg :D Hmmm 100kg może za dużo... tak-nie, tak-nie, tak-nie.... a jak się nie uda to co? boks? tak-nie, tak-nie, tak-nie..... a może zapasy? tak-nie, tak-nie..... Nie myśl tak. Lukulus brachu nie kombinuj. Walniesz setę na klatę i rób dalej w życiu co uważasz :D Ale najpierw 100kg na klatę......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Trening 21: FBW     1 h 10 min  12 marca 2015 r 

1. Martwy ciąg :                                 40kg(20) 40kg(20) 40kg(20) 40kg(20) 40kg(20)

2. Wyciskanie leżąc:                      30kg(20)  30kg(20)  30kg(20)  30kg(20)

3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   20kg(20)   20kg(20)  20kg(20)

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 30kg(15) 30jg(15) 30kg(15)

5. Biceps sztangą:                         20kg(10) 20kg(10) 20kg(10)

6. Wyciskanie francuskie:              20kg(10) 20 kg(10) 20kg(10)

7. Szrugsy:                                  30kg(20) 30kg(20) 30kg(20)

8. Unoszenie nóg wisząc na drążku: 3 x 10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 22: FBW     1 h 30 min    15 marca 2015 r 


 


1. Przysiady:                                 70 kg(10) 80kg(8)  80kg(8) 80kg(8) 80kg(8)


 


2. Wyciskanie leżąc:                      34kg(20)  34kg(20)  34kg(20)  34kg(20) 34kg(20)


 


3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   22kg(20)   22kg(20)  22kg(20)

 

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 34kg(15) 34kg(15)  34kg(15)

 

5. Biceps sztangą:                         22kg(10) 22kg(10) 22kg(10)

 

6. Wyciskanie francuskie:              22kg(15) 22 kg(15) 22kg(15)

 

7. Szrugsy:                                  34kg(20) 34kg(20) 34kg(20)

 

8. Unoszenie nóg wisząc na drążku: 3 x 10

 

Plus 2h spaceru tego dnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze jakoś 6 dyszek zarzucę bez stojaków na kark, ale z większym ciężarem mogę mieć problem, wtedy chyba zacznę robić przysiady z obciążeniem z przodu, bo ze 7 dyszek na podrzut też da radę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przysiady z ciężarem z przodu są dla mnie dużo trudniejsze i nie lubię ich jeszcze bardziej niż normalnych przysiadów. ;) Trzeba sobie jakoś radzić. Niedługo zainwestuje pewnie w te stojaki i tak. Za 160 zł już można dostać np. 

http://allegro.pl/stojaki-do-sztangi-lawki-przysiadow-mocne-mc-s001-i5095259774.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Saint

Przysiady z ciężarem z przodu są dla mnie dużo trudniejsze i nie lubię ich jeszcze bardziej niż normalnych przysiadów. ;) Trzeba sobie jakoś radzić. Niedługo zainwestuje pewnie w te stojaki i tak. Za 160 zł już można dostać np. 

http://allegro.pl/stojaki-do-sztangi-lawki-przysiadow-mocne-mc-s001-i5095259774.html

 

Poszukaj na olx.pl można czasem wyrwać coś za pół darmo :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Trening 23: FBW     1 h 10 min 18 marca 2015 r 

1. Martwy ciąg :                            44kg(15)  44kg(15)  44kg(15)  44kg(15)   44kg(15)

2. Wyciskanie leżąc:                      34kg(20)  34kg(20)  34kg(20)  34kg(20)   34kg(20)

3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   22kg(20)   22kg(20)  22kg(20)

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 34kg(20) 34kg(20) 34kg(20)

5. Biceps sztangą:                         22kg(10) 22kg(10) 22kg(10)

6. Wyciskanie francuskie:              22kg(15) 22 kg(15) 22kg(15)

7. Szrugsy:                                  34kg(20) 34kg(20) 34kg(20)

8. Unoszenie nóg wisząc na drążku: 3 x 10 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 24: FBW     1 h 20 min    23 marca 2015 r 


 


1. Przysiady:                                 80 kg(8) 82kg(8)  82kg(8) 82kg(8) 82kg(8)


 


2. Wyciskanie leżąc:                      36kg(20)  36kg(20)  36kg(20)  36kg(20) 36kg(20)


 


3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   24kg(20)   24kg(20)  24kg(20)

 

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 36kg(15) 36kg(15)  36kg(15)

 

5. Biceps sztangą:                         24kg(10) 24kg(10) 24kg(10)

 

6. Wyciskanie francuskie:              24kg(15) 24 kg(15) 24kg(15)

 

7. Szrugsy:                                  36kg(20) 36kg(20) 36kg(20)

 

8. Unoszenie nóg wisząc na drążku: 3 x 10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Trening 25: FBW     1 h 20 min 26 marca 2015 r 

1. Martwy ciąg :                            50kg(12)  50kg(12)  50kg(12)  50kg(12)   50kg(12)

2. Wyciskanie leżąc:                      40kg(18) 40kg(18) 40kg(18) 40kg(18) 40kg(18)

3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   28kg(17) 28kg(17) 28kg(17)

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 38kg(18) 38kg(18) 38kg(18)

5. Biceps sztangą nodlitewnik:                         26kg(12) 26kg(12) 26kg(12)

6. Wyciskanie francuskie:              26kg(12) 26 kg(12) 26kg(12)

7. Szrugsy:                                  40kg(20) 40kg(20) 40kg(20)

8. Unoszenie nóg wisząc na drążku: 3 x 10 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 26: FBW     1 h 30 min    29 marca 2015 r 


 


1. Przysiady:                                 82 kg(8) 84kg(8)  84kg(8) 84kg(8) 84kg(8)


 


2. Wyciskanie leżąc:          Sztanga 44kg(17)  44kg(17) 44kg(17)   Hantle 42kg(14) 42kg(10)


 


3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   30kg(17)   30kg(17)  30kg(17)

 

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 38kg(19) 38kg(19)  38kg(19)

 

5. Biceps sztangą:                         30kg(10) 30kg(10) 30kg(10)

 

6. Wyciskanie francuskie:              30kg(10) 30 kg(10) 30kg(10)

 

7. Szrugsy:                                  44kg(20) 44kg(20) 44kg(20)

 

8. Allachy:                                    5 x 17kg(12)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Trening 27: FBW     1 h 1 kwietnia 2015 r 

1. Martwy ciąg :                            54kg(10)  54kg(10)  54kg(10)  54kg(10)   54kg(10)

2. Wyciskanie leżąc:                      46kg(16) 46kg(16) 46kg(16) 46kg(16) 46kg(12) :-(

3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   32kg(14) 32kg(14) 32kg(11) :-\

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 40kg(18) 40kg(18) 40kg(18)

5. Biceps sztangą nodlitewnik:                         30kg(10) 30kg(10) 30kg(10)

6. Wyciskanie francuskie:              30kg(12) 30 kg(12) 30kg(12)

7. Szrugsy:                                  46kg(20) 46kg(20) 46kg(20)

8. Unoszenie nóg wisząc na drążku: 3 x 10  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 28: FBW 1 h 20 min 4 kwietnia 2015 r

1. Przysiady: 84kg(8) 84kg(8) 86kg(8) 86kg(8) 86kg(8)

2. Wyciskanie leżąc: Sztanga 48kg(15) 48kg(15) 48kg(15) 48kg(15) 48kg(14)

3. Wyciskanie żołnierskie siedząc: 32kg(14) 32kg(14) 32kg(14)

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 40kg(18) 40kg(18) 40kg(18)

5. Biceps sztangą: 30kg(10) 30kg(10) 30kg(10)

6. Triceps na wyciagu: 15kg(12) 15kg(12) 15kg(12) + po kazdej seri na dobicie hantelka 6kg

7. Szrugsy: 48kg(20) 48kg(20) 48kg(20)

8. Brzuch(kombinowane cwiczenia) : 6 serii

Ogolnie cwiczy mi się coraz lepiej, brakowalo mi tego rzucania zelastwem. ;) Podwyzszam powoli ciezary by zatrzymac sie na 8 powtorzeniach w wiekszosci cięższych ćwiczeń. Cwicze co dwa dni, niestety bez diety ktora jest 70% sukcesu, waga stoi w miejscu 86 kg na czczo. Gdy dojde do tych 8 powtorzen na serię z wiekszym ciezarem sprawdze sie na lawce. Poki co spokojnie i ostroznie podazam dalej ku celowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 29: FBW     1 h 10 min 7 kwietnia 2015 r 

1. Martwy ciąg :                            58kg(10)  58kg(10)  58kg(10)  58kg(10)   58kg(10)

2. Wyciskanie leżąc:                      50kg(14) 50kg(14) 50kg(14) 50kg(14) 50kg(14)

3. Wyciskanie żołnierskie siedząc:   34kg(12) 34kg(11) 34kg(11)

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 40kg(18) 40kg(18) 40kg(18)

5. Biceps sztangą modlitewnik:                         30kg(10) 30kg(10) 30kg(10)

6. Triceps na wyciągu: 15kg(12) 15kg(12) 15kg(12)

7. Szrugsy:                                  50kg(20) 50kg(20) 50kg(20)

8. Unoszenie nóg wisząc na drążku: 3 x 10   + mostki, spiecia

9.Butterfly na wyciagu: 15kg(10) 15kg(10) 15kg(10)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 30: FBW 1 h 30 min 14 kwietnia 2015 r 

1. Przysiady: 84kg(8) 84kg(8) 86kg(8) 88kg(8) 86kg(8)

2. Wyciskanie leżąc Sztanga: 52kg(13) 52kg(13) 52kg(13) 52kg(12) 52kg(11)

3. Wyciskanie żołnierskie stojac: 34kg(12) 34kg(10) 34kg(9)

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 40kg(18)

5. Podciaganie szeroko nachwytem: 3*8 pow.

6. Biceps hantlami: 15kg*2(20) 15kg*2(20) 15kg*2(20)

6. Triceps na wyciagu: 15kg(12) 15kg(12) 15kg(12)

7. Szrugsy: 50kg(20) 50kg(20) 50kg(20)

8. Brzuch(kombinowane cwiczenia) : 6 serii

9. Łydki: 3* 40kg(20)

Niestety tez chorowalem i dopiero dzis bylem w stanie poćwiczyć. Nie robilem żadnego rozruchu, wskoczylem na ciezary jak na ostatnich treningach. Ogolnie zamierzam pozmieniac troche cwiczenia, bo juz za długo je powtarzam. Mozliwe, ze za dlugo ciagne to fbw, lecz nie mam pomyslu na nic innego.

Nie zrobilem dzis wioslowan, poniewaz bola mnie plecy(prostowniki), przy zolnierskim tez i w codziennych czynnosciach. Zastapilem je dzis podciąganiem.

Ćwiczę dalej. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 31: FBW     1 h 20 min      17 kwietnia 2015 r 

1. Martwy ciąg :                           62kg(10)  62kg(10)  62kg(10)  62kg(10)   62kg(10) 

2. Wyciskanie leżąc:                      58kg(11) 58kg(10) 58kg(10) 58kg(10) 58kg(9) 

3. Wyciskanie żołnierskie hantlami:   2*15kg(11) 2*15kg(10) 2*15kg(10)

4. Podciąganie szeroko nachwytem: 3*8

5. Biceps hantlami:                         2*15kg(10)   2*15kg(10)    2*15kg(10)

6. Triceps na wyciągu:                 15kg(12) 17kg(12) 17kg(12)

7. Szrugsy:                                  50kg(20) 50kg(20) 50kg(20)

8. Allachy: 5* 15kg(10)

9. Łydki: 3*30kg(20)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bóle przeszły. Wszystko w porzadku. Nawet po martwym ciagu nie powrocily. ;)

Na nastepnym treningu sprawdze sie na lawce plaskiej zeby zobaczyć jak duzo jeszcze brakuje do celu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Saint

Na nastepnym treningu sprawdze sie na lawce plaskiej zeby zobaczyć jak duzo jeszcze brakuje do celu.

Trzymam kciuki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trening 32: FBW 1 h 30 min 20 kwietnia 2015 r 

1. Przysiady: 84kg(8) 86kg(8) 86kg(4)  - nie dokończyłem, bo nadwyrężyłem kolano ;/, słabe rozgrzanie

2. Wyciskanie leżąc Sztanga: 60kg(10) 60kg(10) 60kg(10) 60kg(9) 60kg(8)

3. Wyciskanie żołnierskie stojac:       2*15kg(10) 2*15kg(9) 2*15kg(9)

4. Wiosłowanie sztangą w opadzie: 40kg(20) 40kg(20)  40kg(20) 

5. Podciaganie szeroko nachwytem: 3*8 pow. 

6. Biceps hantlami: 15kg*2(20) 15kg*2(20) 15kg*2(20)

7. Triceps na wyciagu: 18kg(12) 18kg(12) 18kg(12)

8. Szrugsy: 50kg(20) 46kg(20) 44kg(20) - zmniejszyłem ciężar, bo technika kulała

9. Allachy: 15kg(12) 15kg(12) 15kg(12)

10. Łydki:   40kg(20)  40kg(20) 40kg(20)

 

Sprawdziłem się w wyciskaniu na ławce płaskiej i poszło 80 kg. Więcej nie zakładałem, bo już bym nie wycisnął. Wazę 87 kg na czczo, wiec 100% masy ciała jeszcze nie wyciskam. Jest dobrze, chociaż dziś mocy nie było.

 

Swoją drogą zdziwiłem się jak zobaczyłem ten filmik, że akurat na tym kanale o tym powiedzą: 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na facebooku jakas laska, ,, trenerka fitness " czy tam jeszcze czegos innego napisala, że podczas redukcji nie mozna zbudować masy miesniowej. Skomentowalem jej, ze to nie prawda, lecz zostala przy swoim, dajac jakies glupie wytlumaczenie(że nie zbuduje sie masy na redukcji, a jedynie mozna zapobiec katabolizmowi czy jakos tak) . Potem usunela moj komentarz... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Saint

Dzisiaj na facebooku jakas laska, ,, trenerka fitness " czy tam jeszcze czegos innego napisala, że podczas redukcji nie mozna zbudować masy miesniowej. Skomentowalem jej, ze to nie prawda, lecz zostala przy swoim, dajac jakies glupie wytlumaczenie(że nie zbuduje sie masy na redukcji, a jedynie mozna zapobiec katabolizmowi czy jakos tak) . Potem usunela moj komentarz... ;)

 

Dawaj profil FB xD Sobie looknę, i powqrwiamy ją :D (może być na pw)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.