Jump to content

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Organizacja SHARP bada kaski i przyznaje od 1 do 5 gwiazdek w zależności od wyników. Jeżeli szukasz taniego kasku z 5-cioma gwiazdkami to rozważ: MT Revenge (integralny, chyba najtańsze 5 gwiazde

Jak koniecznie chcesz Alpinkę, to zerknij sobie na model Andes.  Bardzo uniwersalna kurtka, a jakość wykonania po prostu super. Na zdjęciach kurtka wygląda tak sobie, ale na żywo urywa dupę. Test

To jest rozsądna cena, u już wytargujesz np. HJC IS-17, kask z blendą i oceną 5 gwiazdek SHARP (najwyższy poziom bezpieczeństwa). Niestety standardowo nie ma chyba pinlocka w zestawie, ale czasem skle

@Calhun powiesz coś więcej? Jakie ma być zastosowanie rękawic? Jazda po mieście czy raczej turystyka? W jakich zakresach temperatur jeździsz, czy tylko jak jest ciepło czy jak chłodno jest to też?

 

Jeśli chodzi o rękawice w miarę uniwersalne, takie całoroczne to ja bym polecił Shimę D-Tour:

https://shima.pl/pl/produkty/d-tour

 

Dają radę przez większość sezonu i są w dosyć dobrej cenie. Mam takie ok. 3 lata i poza tym, że lekko się odbarwiły od działania słońca i rzep się nieco wyrobił nie ma żadnych poważnych usterek, nic się nie urwało i nic się rozpruło.

Edited by Kangur Z Austrii
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Na pewno nie polecam kupować używanych ,rękawice tylko i wyłącznie nowe. I dobrej jakosci - dopasują Ci się do ręki. Dobrze jest rownież wybierac rozmiarowo trochę wieksze z uwagi na lepszą wentylację.

Ja kupiłem w moto akcesoria w zeszłą jesień jakieś Vanucci z outlastem, mieli akurat w promocji za bodajże 300 coś złociszy. Jestem z nich bardzo zadowolony, na lato zastanawiam się nad nowymi RST Tracktech, niestety u mnie w sklepie jeszcze ich nie mają. 

 

Link to post
Share on other sites

Wymieniłem ostatnio swoje wysłużone rękawice na Rebelhorn ST. Cena 3 stówki.

Dla mnie rewelacja, krótkie z wstawkami ze skóry kangura. 

Fajnie leżą i mają dobre przeszycia. 

Nadają się zarówno na Streeta jak i czopka. 

 

Link to post
Share on other sites

Zmienię trochę temat.

 

Mam fazera 600 03r. Jestem b. zadowolony. 

Ale mam wkrętkę na coś na wtrysku i z ABSem. 

 

Jest sens się upierać nad zmianą dla zmiany?

Wiadomo że będę musiał z dyche dołożyć. 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, PyrMen napisał:

Zmienię trochę temat.

 

Mam fazera 600 03r. Jestem b. zadowolony. 

Ale mam wkrętkę na coś na wtrysku i z ABSem. 

 

Jest sens się upierać nad zmianą dla zmiany?

Wiadomo że będę musiał z dyche dołożyć. 

 

Nie wiem jak u Ciebie ze stażem, ale moim zdaniem lepiej pracować nad techniką jazdy bez ABSu. Jak to opanujesz to wtedy moto idioto-odporne. 

 

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, PyrMen napisał:

Nic nie zastąpi ABSu

To jest prawda. Niekiedy nic nie zwiastuje złej przyczepności i tylko pompowanie ABS uświadamia Ci, że bez ABS już byś szorował po glebie.

8 godzin temu, Jon Doe napisał:

lepiej pracować nad techniką jazdy bez ABSu

To też prawda, ale człowiek potrafi się rozproszyć, zamyślić, zdekoncentrować albo po prostu być zmęczonym, co spowalnia albo wyłącza reakcje na niespodziewane zdarzenia. ABS działa zawsze tak samo, nie męczy się, nie ogląda za dupami ;)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.