Jump to content

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Organizacja SHARP bada kaski i przyznaje od 1 do 5 gwiazdek w zależności od wyników. Jeżeli szukasz taniego kasku z 5-cioma gwiazdkami to rozważ: MT Revenge (integralny, chyba najtańsze 5 gwiazde

To jest prawda. Niekiedy nic nie zwiastuje złej przyczepności i tylko pompowanie ABS uświadamia Ci, że bez ABS już byś szorował po glebie. To też prawda, ale człowiek potrafi się rozproszyć, za

Jak koniecznie chcesz Alpinkę, to zerknij sobie na model Andes.  Bardzo uniwersalna kurtka, a jakość wykonania po prostu super. Na zdjęciach kurtka wygląda tak sobie, ale na żywo urywa dupę. Test

@Calhun powiesz coś więcej? Jakie ma być zastosowanie rękawic? Jazda po mieście czy raczej turystyka? W jakich zakresach temperatur jeździsz, czy tylko jak jest ciepło czy jak chłodno jest to też?

 

Jeśli chodzi o rękawice w miarę uniwersalne, takie całoroczne to ja bym polecił Shimę D-Tour:

https://shima.pl/pl/produkty/d-tour

 

Dają radę przez większość sezonu i są w dosyć dobrej cenie. Mam takie ok. 3 lata i poza tym, że lekko się odbarwiły od działania słońca i rzep się nieco wyrobił nie ma żadnych poważnych usterek, nic się nie urwało i nic się rozpruło.

Edited by Kangur Z Austrii
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Na pewno nie polecam kupować używanych ,rękawice tylko i wyłącznie nowe. I dobrej jakosci - dopasują Ci się do ręki. Dobrze jest rownież wybierac rozmiarowo trochę wieksze z uwagi na lepszą wentylację.

Ja kupiłem w moto akcesoria w zeszłą jesień jakieś Vanucci z outlastem, mieli akurat w promocji za bodajże 300 coś złociszy. Jestem z nich bardzo zadowolony, na lato zastanawiam się nad nowymi RST Tracktech, niestety u mnie w sklepie jeszcze ich nie mają. 

 

Link to post
Share on other sites

Wymieniłem ostatnio swoje wysłużone rękawice na Rebelhorn ST. Cena 3 stówki.

Dla mnie rewelacja, krótkie z wstawkami ze skóry kangura. 

Fajnie leżą i mają dobre przeszycia. 

Nadają się zarówno na Streeta jak i czopka. 

 

Link to post
Share on other sites

Zmienię trochę temat.

 

Mam fazera 600 03r. Jestem b. zadowolony. 

Ale mam wkrętkę na coś na wtrysku i z ABSem. 

 

Jest sens się upierać nad zmianą dla zmiany?

Wiadomo że będę musiał z dyche dołożyć. 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, PyrMen napisał:

Zmienię trochę temat.

 

Mam fazera 600 03r. Jestem b. zadowolony. 

Ale mam wkrętkę na coś na wtrysku i z ABSem. 

 

Jest sens się upierać nad zmianą dla zmiany?

Wiadomo że będę musiał z dyche dołożyć. 

 

Nie wiem jak u Ciebie ze stażem, ale moim zdaniem lepiej pracować nad techniką jazdy bez ABSu. Jak to opanujesz to wtedy moto idioto-odporne. 

 

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, PyrMen napisał:

Nic nie zastąpi ABSu

To jest prawda. Niekiedy nic nie zwiastuje złej przyczepności i tylko pompowanie ABS uświadamia Ci, że bez ABS już byś szorował po glebie.

8 godzin temu, Jon Doe napisał:

lepiej pracować nad techniką jazdy bez ABSu

To też prawda, ale człowiek potrafi się rozproszyć, zamyślić, zdekoncentrować albo po prostu być zmęczonym, co spowalnia albo wyłącza reakcje na niespodziewane zdarzenia. ABS działa zawsze tak samo, nie męczy się, nie ogląda za dupami ;)

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Hej Wam. Dzisiaj postanowiłem zrobić synchronizację gaźników w aprilia pegaso 650. Za cholere nie chciał mi odpalić. Podłączyłem prostownik czasem strzelił ale za kilku godzinna mekka odpaliłem. Ale gdy zgasiłem to przekaźnik alternatora tylko cyka. Dla pewności zrobiłem podmiankę z nowym dobrym aku jak i przegaznikiem. Tak samo cykanie podczas naciśnięcie rozruchu. Wpiąłem wszystko na stare części nie wiem dlaczego kabel minusowy bardzo się grzeje jakby było coś z masą ? Oraz akumulator również jest ciepły także go odłączyłem. Macie jakieś pomysły co może być nie tak.Bezpieczniki również sprawdzone są ok.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, bbking napisał:

Wpiąłem wszystko na stare części nie wiem dlaczego kabel minusowy bardzo się grzeje jakby było coś z masą ?

Jak mówisz, albo długa próba rozruchu.

 

Przekaźnik sprawdzisz zwierając dwie śruby na nim jakimś grubym kluczem itd. Sprawdź miernikiem czy dochodzi do niego z kostki napięcie 12v. 

 

Sprawdź napięcie na rozruszniku podczas próby rozruchu. Jeśli wszystko gra, rozrusznik sprawdzasz czy kręci luzem. Jak tak, może być problem z zestawem przekładni.

 

Jeśli to ta Pegaso co ma motor jak CS i GS to co nieco grzebałem.

Link to post
Share on other sites

Jaki masz prostownik? Zmierz pobór żeby wyeliminować zwarcie, lubią tam padać uszczelki pod głowicą i płyn się dostaje nad tłok i nie obróci silnikiem więc wykręć świece i zobacz w tedy, ponadto układ rozruchu do sprawdzenia czyt połączenia-przekaźnik-sprzeglo jednokierunkowe

https://readytoride.com.pl/CYLINDER-DO-APRILIA-AM6-AM345-90-MINARELLI-90-WODA-p3960 Zastanawiałeś się nad wymianą cylindra? 

Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.