Skocz do zawartości

Słuchawki bezprzewodowe


PanDoktur

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Bracia! 

Potrzebuję małej pomocy. Zupełnie nie znam się na elektronice, więc mam prośbę. Orientuje się ktoś z Was na jakie parametry zwracać uwagę przy wyborze słuchawek bezprzewodowych/bluetooth? Albo znacie flagowe produkty, które są warte swojej ceny? Sprzęt będzie służyć do:

- siłownia, spacer, pociąg/autobus

- słuchanie muzyki

- cena 100-600 (byle były tego warte i jakość adekwatna do ceny)

 

Z góry dziękuję za poświęcony czas i porady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na siłkę i tego typu akcje, to fajne są chińskie Meizu EP52 z Aliexpress / Gearbest.

Jak bardziej "audiofilsko" (a dalej w dolnych widełkach cenowych, które wyznaczyłeś), to polecam KZ ZS5/ZS6. ZS6 (https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_770863.html?wid=21 ) to najnowsza konstrukcja, jednak mają strasznie mocne, przesadzone soprany - nie każdemu to pasuje, bardziej do rocka, selektywne brzmienie, do ogarnięcia equalizerem. Te słuchawki mają odpinane kable - wrzucasz zestaw bluetooth do nich np. ten https://www.aliexpress.com/item/new-PIZEN-BT66-CSR8645-Support-aptx-for-kz-zs3-zs5-zs6-zst-Bluetooth-replace-mmcx-cable/32839613373.html i stają się bezprzewodowe. Polecam ten zestaw, bo oryginalny zestaw bluetooth od KZ mi przerywał z moim Samsungiem S5, choć z Xiaomi Redmi Note 4 było już OK.

Nie ma co patrzeć, że chińszczyzna - ZS6 spokojnie biją jakością dźwięku takie aJays One+ (mam porównanie), a także nauszne Creative Aurvana Live 2 za wiele większy hajs. Meizu EP52 to podobny poziom do aJays One+.
 

Edytowane przez t0rek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie jakie one maja być? Tzn nauszne, douszne, czy prosto do kanału słuchowego? (Te sa najmniej zdrowe - głupio sie czuje pisząc o tym doktorowi) :p.

Zapewne po ludziach patrzysz jakie maja co Ci sie podoba?