Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 Witam chciałbym przestawić wam moją historię, w której o mały włos nie wylądowałem w friendzonie i na szczęście dobrze się to dla mnie skończyło bo nie cierpiałem. Mam 19 lat i nigdy nie miałem dziewczyny więc nie mam żadnego doświadczenia praktycznego w tym temacie. Kiedy miałem 16 lat spotykałem się z jedną dziewczyną lecz znajomość skończyła się na etapie przytulasków a ja sam ją sfriendzonowałem. Ale wtedy nie miałem żadnego pojęcia na ten temat byłem trochę białorycerski i po miesiącu stwierdziłem że jej nie kocham więc zakończyłem znajomość, osobiście nie czułem się winny ale z tyłu głowy miałem świadomość że karma wraca ponieważ już w tedy coś mi zaczęło świtać i nie wiele później odkryłem potęgę podświadomość itp. Więc myślałem że wróci ona właśnie teraz (co jest irracjonalne bo wiem że strach przyciąga to czego się boimy) dobra nakreśliłem wam mniej więcej moje doświadczenie w kobietach, i mniej lub bardziej istotne fakty więc mogę przejść do historii właściwej.