Skocz do zawartości

Janusz motoryzacji zmienia samochód


Byłybiałyrycerz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, jestem przed zmianą samochodu i mam dylemat, obecnie jeżdżę e65 którą będę sprzedawał ( jakby byli chętni to zapraszam ;p ) i interesują mnie powyższe modele które wyminiłem w Tagach, ktoś pomyśli jeździ e65 a zmienia na takie z dużo niższej półki, a no pora zabawę odłożyć na bok i trochę zacząć inwestować a nie wydawać 3000 na głupie ubezpieczenie a kolejna sprawa w Polsce samochód za bardzo kłuje sąsiada i stwierdziłem że nie ma co się pokazywać tym bardziej mieszkając w mieście. Więc jeśli mamy tutaj mechaników czy znawców chętnie dowiem się czy któryś z powyższych modeli jest godny polecenia.

ps Leona pierwszej generacji mnie interesuje,a reszta to roczniki 99/00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SennaRot 3.6 beznyna
- 15tyś i tylko benzyna mnie interesuje
- 3000GT poprostu mi się podoba i w cenie zakupu nie jest kolosalnie duży + mam znajomego co samochody ściąga więc dużo taniej znajdzie mi samochód

@Strażak no właśnie ta Cupra mnie interesuje najbardziej
@Tomko nie patrze na klasę, wybrałem modele które wizualnie mnie interesuje i tyle ;)

Edytowane przez Byłybiałyrycerz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Byłybiałyrycerz napisał:

3000GT poprostu mi się podoba i w cenie zakupu nie jest kolosalnie duży + mam znajomego co samochody ściąga więc dużo taniej znajdzie mi samochód

 

Za 15 klocków to kupisz zwłoki a nie 3000GT. To sportowy powoli już kultowy wóz. Za 30 - 40 klocków ciężko by było o coś konkretnego. Co do kolegi to gwarantuje Ci, że ci nie ściągnie. Nie 3000Gt i na pewno nie w takiej cenie.

 

Co do reszty Galant jest okay byle nie GDI. Preludy również. Stare dobre japońskie benzyniaki. Leona wybrałbym w 1,9 TDI najlepiej 130stka ale szukasz diesla to pewnie wszyscy polecą Ci 1,8T o znakomitej opinii. Ja osobiście 1,8 T nie lubię. Do zwykłej jazdy w Leonie wystarczyłby stary dobry 1,6 SR 102KM ale tutaj będziesz rozczarowany mocą.

 

Z tej puli ja szukałbym Leona z 1,9. Każdym. Jaki się trafi nie zjechany..... bo w tej lidze tych wymienionych roczników i samochodów będzie się liczyć stan w jakim kupisz. Zadbany to pojeździsz i będziesz zadowolony. Kupisz gruza będziesz tylko dokładał.

Edytowane przez SennaRot
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SennaRot diesel nie jest opłacalny dla mnie bo samochód praktycznie nie jeździ, niedługo zmieniam prace i samochód będzie ruszany tylko w weekendy więc chce zostać przy benzynie, wiem że zazwyczaj są dane silniki które są trefne a inne niezniszczalne, ogólnie mnie interesują o dużej pojemności by można było sprawnie wyprzedzać.

Edytowane przez Byłybiałyrycerz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Byłybiałyrycerz Niestety muszę się zgodzić z kolegą @SennaRot. 3000GT nie chodzi w takich pieniądzach jeśli nie chcesz dołożyć drugie tyle. Ja jestem fanem Hondy więc Prelude jak najbardziej. Jedyny mankament to słyszałem, że rozkład masy trochę nietrafiony, ale to był mój drugi typ zaraz za Accord Coupe 3.0, który kupiłem. Bardzo fajne auto (Prelude), świetne silniki. Omijałbym wersję 4WS bo słyszałem, że naprawa tylnej osi jest kosztowna. Tak słyszałem.

Edytowane przez Tomko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej chodziło i wersję 2.3. 2.0 pomimo masy dawały radę nawet katowane.

Sęk w tym, że ta właśnie 2.3 nie wytrzymywała polskich warunków pałowania przez młodych gniewnych z czym trzeba się liczyć kupując używaną Hondę. Najlepiej śledzić tematyczne forum i nawet za większy pieniądz odkupić od pasjonata.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.