Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
Assasyn

Trening klatki piersiowej

Recommended Posts

Buszując troche po forach spotkalem sie z wieloma opiniami na temat wyciskania i robienia masy na klatke...Niestety pomieszanie z poplątaniem. Za każdym razem jak robiłem klatke było tak

 

-Wyciskanie na płaskiej 4x12,10,8e

-Wyciskanie na skosie 4x10,8,8

-Rozpietki 4x 8

 Oczywiście zwiększałem ciężar w stosunku do mniejszej liczby powtórzeń. Problem polega na tym że chyba to hujowy układ bo mało mi wchodzi...Byc może za mały ciezar albo słabo dobrane ćwiczenia...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja robię tak:

wtorek:

płaska 1x10, 1x16

skos dodatki 1x12

rozpiętki 1x12

wszystko na maxa

 

czwartek:

płaska 1x5, 1x10 i też na maxa z ciężarami

 

co z tego wyjdzie to  nie wiem (trenuje tak 2 msc), na razie progress widzę i w ciężarach i w rozmiarze miseczki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam rozumieć że robiłeś 12,10,8 po kolei i powtarzałeś to 4x następnie przechodząc do następnego ćwiczenia tzn jak wyżej, skos?

Ciężaru nigdy nie jest za mało, licz się technika i skupienie na mięśniach, odpowiednie tempo wyciskania, jeśli to ogarniesz możesz wtedy trenować sztangą 20kg i będziesz rósł tylko trzeba jeść ale nie chleb kurwa!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zróbcie sobie 60 powtórzeń sztangą 30 kg i zobaczycie jak wejdzie. Ogólnie zachęcam do kombinowania i robienia eksperymentów, próbowania różnych ciężarów i różnej ilości powtórzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WarszawskiKoks zrobił zajebisty film o budowaniu mięśnia. Zajrzyjcie na YT, tam jest wszystko omówione.

Są trzy rodzaje ćwiczeń:

- na objętość (więcej powtórzeń mniejszy ciężar)

- na adaptacje mięśniową ( czyli siła, duży ciężar mniej powtórzeń )

- na eksplozywność ( te akurat nie są tak ważne w kulturystyce, ale można je dodawać)

To co najważniejsze by mięsień rósł to progres w OBJĘTOŚCI treningu, czyli tego ile ciężaru łącznie przerzucisz. W kwestii co wykonywać to są plusy i minusy każdego rodzaju ćwiczenia, ale że liczy się głównie objętość to najlepiej jakoś łączyć te rzeczy.

Przytrzymywanie czy przedłużanie ruchu zmiejszą w konsekwencji objętość, więc to nie jest wcale dobre. Technika jest ważna, ale też nie ma co przesadzać liczy się ciężar. Jak ktoś zaczyna dopiero to wtedy wiadomo, że praca nad techniką to priorytet ale potem niekoniecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Saint

Ćwiczenia to jedno, a jak z jedzeniem ? Wiesz co jeść ? Wiesz ile potrzebujesz jeść ? Wiesz jaki masz bilans energetyczny ? Budowa domu składa się nie tylko z robocizny, ale z odpowiednich materiałów do budowy... W sumie to nie napisałeś co tez chcesz osiągnąć, ot tak pier.....ąłeś posta.... Domyślcie się drodzy czytelnicy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WarszawskiKoks zrobił zajebisty film o budowaniu mięśnia. Zajrzyjcie na YT, tam jest wszystko omówione.

Są trzy rodzaje ćwiczeń:

- na objętość (więcej powtórzeń mniejszy ciężar)

- na adaptacje mięśniową ( czyli siła, duży ciężar mniej powtórzeń )

- na eksplozywność ( te akurat nie są tak ważne w kulturystyce, ale można je dodawać)

To co najważniejsze by mięsień rósł to progres w OBJĘTOŚCI treningu, czyli tego ile ciężaru łącznie przerzucisz. W kwestii co wykonywać to są plusy i minusy każdego rodzaju ćwiczenia, ale że liczy się głównie objętość to najlepiej jakoś łączyć te rzeczy.

Przytrzymywanie czy przedłużanie ruchu zmiejszą w konsekwencji objętość, więc to nie jest wcale dobre. Technika jest ważna, ale też nie ma co przesadzać liczy się ciężar. Jak ktoś zaczyna dopiero to wtedy wiadomo, że praca nad techniką to priorytet ale potem niekoniecznie.

Wk kieruje swoje filmiki do idiotów i idioci sie nim jarają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W filmie o którym wspomniałem było odniesienie do konkretnej książki i badań, a treść ta jest uzasadniona. Można sobie to sprawdzić. 

 

To co mówisz to twoja opinia. Dla mnie prowadzą kanał dla pasjonatów, a oczywistym jest, że trzeba mieć swój własny rozum. Zawsze i wszędzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko nie poukładał sobie w głowie że systemetyka treningu jest ważna,hooya mi da trening objetosciowy jeżeli wczesniej nie robiłem siłowego i na odwrót.a samym treningiem objetosciowym to mozna urosnac na koksie i to z marnym efektem. Ogólnie koles jest lekkim pośmiewiskiem na scenie kultutystyki i trójboju B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko nie poukładał sobie w głowie że systemetyka treningu jest ważna,hooya mi da trening objetosciowy jeżeli wczesniej nie robiłem siłowego i na odwrót.a samym treningiem objetosciowym to mozna urosnac na koksie i to z marnym efektem. Ogólnie koles jest lekkim pośmiewiskiem na scenie kultutystyki i trójboju B)

 

Widziałeś ten film? Tam nie ma mowy o treningu objętościowym, a jeśli już to można z tego filmu wyciągnąć wniosek dlaczego on nie zadziała. Jest natomiast mowa o zwiększeniu wagi całego ciężaru przerzuconego w czasie treningu [co nazwane zostało objętością], a to dwie różne rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałeś w ogóle ten film? Tam nie ma mowy o treningu objętościowym, a jeśli już to można z tego filmu wyciągnąć wniosek dlaczego on nie zadziała. Jest natomiast mowa o zwiększeniu objętości ciężarów przerzuconych w czasie treningu, a to dwie różne rzeczy.

trening objetosciowy to trening objetosciowy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co najważniejsze by mięsień rósł to progres w OBJĘTOŚCI treningu, czyli tego ile ciężaru łącznie przerzucisz. W kwestii co wykonywać to są plusy i minusy każdego rodzaju ćwiczenia, ale że liczy się głównie objętość to najlepiej jakoś łączyć te rzeczy.

 

Trening objętościowy, to jeden z rodzajów treningu.

 

- na objętość (więcej powtórzeń mniejszy ciężar)

 

Cały sens filmu mówi o tym, że rodzaj nic nie znaczy jeśli nie zwiększy się objętości całego ciężaru na jeden trening. Ergo wskazują na to, że robienie treningu siłowego ma sens bo można w ten sposób zwiększyć ciężar również w treningu objętościowym. Każdy z tych treningów odpowiada za inną stymulacje mięśnia. Objętościowy sprawia, że włókna będą większe, siłowy sprawi, że będzie więcej włókien i będą bardziej unerwione (co poprawia kontrolę i ilość ciężaru który można podnieść w czasie treningu).

 

Nie wiem jak to bardziej łopatologicznie wytłumaczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikacz mam Twoj trening, co chce osiągnąc? Wieksza mase miesniową? Waże 78 chce mieć 83 na początek 5 kilogramów..Co jeśc wiem, mam rozpiske

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dynamiczny i statyczny który dzieli sie na siłowy i objetosciowy%-)


to rób ten siłowy potem sie zgłosisz po objetosciowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Pikacz, nie badz takie na NIE, koksu fajnie nagrywa, z jajem..nawet filmik o waleniu konia z kolegami nagrał:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.