Skocz do zawartości

CRM - co znacie, polecacie?


radeq

Rekomendowane odpowiedzi

Co chcesz robić na tym CRM-ie? Ilu użytkowników będzie z tego korzystać? Masz infrastrukturę czy lepiej, żeby to był model SaaS? Potrzebujesz polskiej wersji językowej? 

Wiele darmowych rozwiązań ma limity na liczbę użytkowników (zwykle 2) jak i samych kontaktów w bazie. Przy 50 klientach miesięcznie to nie powinno być problemem, chyba że planujesz kupować bazy kontaktów i rozsyłać im swój spam ;) Wtedy możesz potrzebować modułu spamującego, a nie każdy CRM to ma.

 

Zobacz sobie Bitrix24: https://www.bitrix24.pl/features/crm.php

Niegłupie narzędzie, a ograniczenie 12 użytkowników powinno być dla Ciebie do przełknięcia.

 

 

 

 

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3 osoby max, potrzebuję czegoś gdzie wpisze sobie info o danym kliencie, o czym z nim gadałem (najlepiej jeszcze jakby to info pokazywało się na telefonie jak zadzwoni) itd oraz system np za rok przypomni mi że danemu użytkownikowi kończy się abonament i trzeba zadzwonić i z nim pogadać co dalej. Nie musi być polska wersja językowa, mam kilka serwerów gdzie mogę postawić, ale nie wiem na ile to bezpieczne. 

 

A i w pierwszym poście jest błąd, 50 rocznie, chociaż w nowym biznesie może być więcej w sumie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest różnica, czy 2 czy 3 osoby - 2 osoby praktycznie każdy darmowy system obsłuży. Z 3 już nie tak łatwo, dlatego zachowawczo poleciłem Bitrixa, gdzie darmowa wersja dopuszcza 12 użytkowników.

Alerty i przypomnienia to bardzo podstawowe funkcje, każdy CRM powinien to mieć. Raczej trudno będzie znaleźć taki bez tej funkcjonalności.

 

Jak rozumiem, to ma banglać tak, że klient dzwoni da Ciebie na komórkę, a komórka porównuje numer przychodzący z bazą CRM i wyświetla jakieśtam informacje?

To niestety, Bitrix chyba tego nie zrobi. Mówię chyba, bo nie jestem pewny, ale na 90% nie ma takiej opcji. Co nie znaczy, że zaraz się nie pojawi - warto dopytać, czy planują wdrożenie czegoś takiego, bo inni już to mają.
Ale jest taki darmowy CRM co się zowie SuiteCRM i to jest podbajerowana wersja SugarCRM. Tam chyba jest taka możliwość, że klient dzwoni na komórkę i pojawia się wiadomość z CRM-a (moduł Enjay Synapse Mobile). Nie używałem, ale trochę o tym czytałem. Tylko to nie jest prosty system, raczej mocno nafaszerowany wynalazkami, ale nie ma przymusu wszystkiego używać. A jest darmowy, więc nie ma spiny, że płacisz za niepotrzebne bajery. Właściwie SugarCRM też jest w wersji darmowej (Community Edition).

 

Na pewno jest takie rozszerzenie do Dynamicsa (PowerPhone), ale jak ma być tanio to Dynamics chyba nie bardzo?

Jedyna wada SuiteCRM jest taka, że trzeba sobie go posadzić (ale jak masz na czym to spoko). Za to jest darmowy i ma mnóstwo bajerów więc być może Ci się nada.

 

  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Animavilis napisał:

 Powiesz czego brakuje Ceres-erp?

Nie używałem go osobiście, instalowałem go klientowi i upłynęło tyle czasu, że na pewno się trochę rozwinął . Sam pracowałem na Odoo, jeszcze zanim stał się Odoo. I Ceres to nawet nie 1/4 możliwości. Co nie oznacza, że nie jest przydatny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

ceres-erp

Darmowy program na licencji GNU GPL3 open source, faktury, CRM, RCP rejestrator czasu pracy. Jesteśmy nie formalną grupą, która tworzy i rozwija darmowy Polski otwartoźródłowy system ERP.

Odoo posiada wersję Enterprise - płatną, jak i Community - społecznościową, czyli rozwijaną na licencji GPL, czyli niepłatną, jednakże nie posiadającą pełnej funkcjonalności wersji płatnej.

Wersje PL - Ceres, chyba oczywiste.

Odoo - translacje do 52 języków, dla odmiany na licencji Simplified BSD License, trochę ostrzejszej od GPL, ale nadal bezpłatnej dla finalnego użytkownika. 

 

To wszystko jest na stronach wydawców softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...
  • 1 rok później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.