Skocz do zawartości

Czytanie na dwa fronty


blck.shp

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

Skoro już tu weszliście, to zostańcie, może coś doradzicie, albo sami się czegoś dowiecie. :D Piszę z dwoma sprawami, nic szczególnego, po prostu małe zgrzyty, ale liczę na jakieś podpowiedzi.

 

Pierwsza ściśle związana z tytułem tematu, czyli czytanie na dwa fronty. Dokładnie to chodzi o dwie różne książki z różnej tematyki. Jak to pogodzić? Mam w pdfach trochę książek typowo samorozwojowych, ale jednocześnie interesują mnie inne zagadnienia, o których chciałbym się dowiedzieć co nieco, ale nie chcę się pogubić w czytaniu. Da tak w ogóle radę? Robicie tak? Czy lepiej skupiać się na jednej tematyce, przerobić wszystkie interesujące nas zagadnienia i dopiero zabierać się za nowe? 

 

Druga to prośba o jakieś książki z tematyki finansów, biznesu. Jestem kompletnie zielony, nie dane mi było uczyć się takich spraw od ojca. Także najlepsze książki, jakie czytaliście o oszczędzaniu, inwestowaniu, zarabianiu, zakładaniu firmy itd. Chcę się usamodzielnić trochę, więc tego typu wiedza, jak zarządzać finasami na pewno się przyda. Póki co na oku mam "Bogaty ojciec, biedny ojciec", jednak wiem, że autor tej książki ma tyle samo zwolenników, co nieprzepadajacych za nim ludzi i także czytałem o nim i widziałem wiele filmików, gdzie jego metody są obalane, więc traktuję tą pozycję typowo inspiracyjnie, z dystansem, jako ciekawostkę. Polećcie coś dobrego, przyswajalnego dla amatora, z czego można czerpać prawdziwe i wartościowe porady.

 

Tyle, czytajcie i uczcie się z tego wszyscy, to jest bowiem post mój, który nigdy nie będzie zbanowany. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lubię czytać kilka/kilkanaście książek na raz, mi to nie przeszkadza.