Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
dziki

Spawanie cienkich blach TIG

Recommended Posts

Witam Panowie. Jestem początkującym spawaczem samoukiem. Obecnie uczę się spawania TIG. Posiadam bardzo dobrą spawarkę AC/DC z pulsem i zdalnym sterowaniem.

 

W związku z tym kieruję pytanie do zaawansowanych spawaczy: dlaczego podczas spawania cienkich stalowych blach (0,8 i 1mm) od strony grani i trochę od lica spoiny powstaje biały nalot utrudniający łączenie. Dopuki on nie odparuje to nie chce utworzyć się jeziorko. Blachy są z różnych źródeł, nie są ocynkowane i są do gołego metalu oczyszczone. Próbowałem różnymi uchwytami (9, 17 i 26), zmieniałem rozmiary dysz oraz wydatek gazu. Osłona oczywiście argon + soczewka. Od strony wewnętrznej tyle jest tego nalotu, że aż spoina całkowicie robi się biała. Przy grubszym metalu nie mam tego problemu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.