Skocz do zawartości

Atencja od zbyt pięknych kobiet


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry forumowicze

 

Wczoraj jeden z braci założył temat o braku zainteresowań od kobiet. To może rzucę temat w drugą stronę. Z góry mówię że nie chodzi mi  rady co powinienem ja osobiście zrobić w tej sytuacji, bardziej ma to być podkładka do dyskusji o tym jak piękne kobiety mogące mieć każdego zaczynają wybierać szaraczków z tłumu i czym to się może skończyć.

 

Zakładam temat w tym dziale bo według mnie sama atencja jest pewną formą manipulacji (zmyłką) i próbą skłonienia do pewnych działań.

 

Taka sytuacja z mojego życia:

 

Od października  studiuję na pewnym wydziale i zobaczyłem tam kobietę tak piękną że przy pierwszym spotkaniu (chociaż była 8 rano i spałem godziny jakieś 4) poczułem jakby mnie ktoś uderzył młotkiem w głowę i jednocześnie podał kreskę do nosa.

 

Jako że mam zakodowane w głowie totalne zlewanie pięknych kobiet nie spojrzałem w jej stronę później ani razu. Jednak przy kolejnych okazjach oglądając się w losową stronę na korytarzu,stołówce,wykład,ćwiczeniach trafiało się że akurat tam stała i wbijała we mnie wzrok z miną jakby miała ochotę mnie pobić, oczywiście jak tylko skrzyżowały się spojrzenia natychmiast uciekała.

 

Laska typu tak piękna że ma na wszystko wywalone, często stoi na korytarzu sama z miną wkurwionej suki i bez kija nie podchodź. Jako że ona zaczęła mnie częstować takim spojrzeniem coraz częściej odwdzięczałem się tym samym czyli wyrazem twarzy jakbym sam chciał podejść i jebnąć jej porządnego gonga. Nigdy specjalnie nie popatrzyłem się w jej stronę zawsze to były przypadki, to już taki odruch taktyka olewki. Czasem laska na zajęciach ogląda się do tyłu jeśli siedzi przede mną żeby mi się przyjrzeć, ale jak tylko przekręcam głowę w jej stronę robi szybki odwrót.