Skocz do zawartości

Zdrada przez internet


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Braci,

Nie udzielam się na forum od dawna, po prostu brakuje czasu. Raz w tygodniu wchodzę poczytać jakieś najnowsze tematy. Jestem z Wami od dwóch lat, więc jakaś wiedza już jest. Podzielę się z Wami historią zdrady mojej ex dziewczyny. Historia z przed paru dni, także na świeżo. Jestem studentem dosyć wymagającego kierunku jakim jest prawo (2 rok), także dużo siedzę przy książkach, mam praktyki w kancelarii i dodatkowo na poważnie zajmuje się debatami oxfordzkimi + plus siłka i rozwój osobisty (medytacja 1 h dziennie, afirmacje, nauka samoakceptacji). Starzy wyjadacze mnie pewnie pamiętają :)

 

Prawie 1.5 roku byłem z dziewczyną. Od października razem mieszkamy. Mnie i ją jeszcze utrzymują rodzice (mamy po 21 lat). Na początku jak wiadomo sielanka: sex, obiadki, przytulanie. Mniej więcej od lutego zaczęły się pretensje, że nie mam dla niej czasu, bo od rana do wieczora mnie nie ma, a weekend tylko książki i kodeksy. Oczywiście, ile mogłem czasu je dać tyle dawałem: jakieś wyjścia, spacery, kino itp. Wiadomo, jak to dziewczyna, nigdy nie będzie zadowolona.

 

Ciekawiej zaczęło robić się w marcu, kiedy powiedziała, że będzie ze mną chodzić na siłkę - wiadomo chciała wyrobić ciało dla kogoś, już domyślałem się, że nie dla mnie, jednak nie wiedziałem kim jest jej wybranek. Nie podzieliłem się z nią wiedzą z forum (nie daje broni przeciwnikowi :P), tylko czujnie obserwowałem. Seks zaczął szybko znikać, wtedy już byłem pewny, że ma kogoś na oku. Spytacie czemu nie zerwałem? Prosta odpowiedź: umowa najmu mieszkania do końca czerwca - nie znalazłbym pokoju z lepszą ceną + i tak musiałbym płacić do czerwca.