Skocz do zawartości

"Kobieta może zniszczyć twoje życie" - śpiewane w piosence disco-polo. ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście traktuję to ze sporym przymrużeniem oka, ale ostatnio przypadkiem w radio usłyszałem kawałek disco-polo, w którym refren leci tak:

 

Cytat

Kobieta może zniszczyć Twoje życie.
Złamać Twoje serce, zmienić Twe oblicze
W swojej nienawiści topi Twoje bóle.
Mimo to powtarza "Kocham Ciebie czule."

 

Co jak wiadomo, stoi w sporej opozycji do typowych tekstów z tego rubasznego i bezrefleksyjnego gatunku, gdzie od wstawek o kobiecie jako sensie życia, prawdziwej miłości i innych głupotkach można dostać cukrzycy.

Tutaj całość:

 

 

Utwór ma 5 lat, także nie jest nowy, ale jako, że nie jestem koneserem muzyki chodnikowej, nie słyszałem go nigdy wcześniej.

Taka tam ciekawostka.

:) 

 

  • Like 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paniom się spodoba, są przecież femme fatale. Nie dość, że misiu zakochany, to jeszcze ma nad nim władzę i zniszczy mu życie ? w sumie to prawda, czytając forum natknąłem się na takie historie, gdzie faktycznie - wybranka niszczyła życie. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Dworzanin_Herzoga napisał:

Kobieta może zniszczyć Twoje życie.
Złamać Twoje serce, zmienić Twe oblicze

Nie wierzę własnym oczom i uszom! Disco polo zaczęło propagować prawdziwe treści? Idzie chyba koniec świata. Może tekściarz jest gdzieś zbunkrowany na tym forum i liznął nieco wiedzy na tematy damsko-męskie. Zawsze słyszałem w refrenach: jesteś moim snem, dla ciebie zrobię wszystko, tylko pozwól mi cię kochać, jesteś marzeniem mym. A w tle laska lata w samych gaciach po plaży a za nią hordy wygłodniałych sexualnie samców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Dworzanin_Herzoga napisał:

Kobieta może zniszczyć Twoje życie.
Złamać Twoje serce, zmienić Twe oblicze
W swojej nienawiści topi Twoje bóle.