Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Towarzysz_Winnicki

Program 100 kg na klatę do końca roku.

Rekomendowane odpowiedzi

@Towarzysz_Winnicki Wszystko fajnie tylko.. doczytaj regulamin, bo cytowanie ścian tekstu to nie jest nic miłego dla moderacji. Tym razem ostrzegam tylko, nie chcę wlepiać warna 😆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do programu 100 na klatę do końca roku - powodzenia 😆. Jeśli chodzi o wyniki siłowe, to najszybciej je będziesz robić stosując niską ilość powtórzeń 1-6.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BigDaddy @Quo Vadis? Jak polecacie podciągać się na drążku? Do klatki (z przodu) czy do karku? Jest jakaś różnica? Zawsze podciągałem się dotykając karku. Nie umiem podciągnąć się tak jak ten koleś na filmie, nie mam po prostu siły. Do karku podciągam się 5 razy. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może zamiast płaskiej, pompki z obciążeniem (talerz na plecach)? :D

 

Podciągania do klaty, zacznij od nauki wagi (front lever) co skumasz jakie mięśnie używać przy podciąganiu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się podciągam tak by broda była nad drążkiem. Zmieniam tylko chwyty. Jak się podciągasz mało razy to zastosuj sposób Pavla Tsastouline- podciągaj się jak tylko widzisz drążek, kilkadziesiąt serii po 1-3 powtórzenia, ile możesz w ciągu dnia i tak przez tydzień. Później tydzień przerwy- nie podciągasz się w ogóle. Po tych dwóch tygodniach sprawdz jakie masz osiągi.

Jak nie możesz się ani razu podciągnąc wykorzystaj ruch negatywny.

 

Pompki są ok, kiedy nie miałem dostępu do siłowni przez dłuższy czas to robiłem wiele wariacji, przez dzień czasem wychodziło ich kilkaset. Jak masz możliwość dodać plecak to czemu nie. Bardzo dobre są też pompki na poręczach tzw dipsy. To jedno z moich ulubionych ćwiczeń na klatkę i triceps. Co ciekawe będąc w wojsku gdzie przez kilka miesięcy nie mogliśmy w ogóle korzystać z siłowni robiliśmy tylko pompki w na prawdę dużych powtórzeniach (kto więcej hehe) to wracając na siłownię o dziwo mogłem wycisnąc więcej niż przed pójściem do wojska. Ale podejrzewam, że to kwestia diety bogatej w mięso, którym nas tam paśli w każdym posiłku.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@BigDaddy Dzięki :)

Też odczuwacie takie chrupnięcia ćwicząc barki? Dzisiaj coś mnie podkusiło i mimo, że powinienem cały dzień poświęcić na regenerację po wczorajszym treningu, zrobiłem 3 serie 10 kg hantlami po 10 ruchów.  Przy każdym ruchu słyszałem jak mi strzela w barkach. Ćwicząc sztangą nigdy nie czułem tego. A podobno to hantle są "zdrowsze" dla barków, bo łatwiej opanować ciężar, technikę i ruch. 

hantle opuszczałem trochę poniżej uszu. Mam skrzywiony kręgosłup na odcinku klatki piersiowej, może to jest powodem...

Edytowane przez Towarzysz_Winnicki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robisz rotację przy tych barkach? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Towarzysz_Winnicki napisał:

Też odczuwacie takie chrupnięcia ćwicząc barki?


3 serie 10 kg hantlami po 10 ruchów.  Przy każdym ruchu słyszałem jak mi strzela w barkach. .

 

Mam skrzywiony kręgosłup na odcinku klatki piersiowej, może to jest powodem...

Jesli możesz wzbogać dietę o kolagen, collaflex/forflex z apteki albo inny suplement, galartki miesne jak i owocowe, wcinaj parówki - tak na prawdę jest w nich mała ilość mięsa ale dużo innych "części" krówek ktore na kolana chrząstki i stawy bardzo dobrze wpływają :)

 

Sprawdź na yt czym jest trening rotatorów - zbawienne na barki a nie potrzeba dlugo czasu na to ;)

 

10kg na jedną hantle nie za dużo? Nwm jakie masz mozliwosci ale lepiej czasem 5/7 kg i lepiej wyizolować ciężar

 

na wady kregoslupa polecam drążek,na grupach street workoutu na fb są ludzie ktorzy cale wady kregoslupa wyeliminowali cwiczeniami na przestrzeni 2/3 lat :)

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tych supli to jedne dzialaja na kogoś drugie nie, roznie to jest, ważne zeby uzupełnić chrząstkę i zregenerować części stawów ;)

 

Jeśli taki ciężar Ci pasuje to w porządku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minął tydzień od rozpoczęcia ćwiczeń. Na razie łapa większa w obwodzie o 1 cm po ćwiczeniach, ale jestem słaby w porównaniu do tego co było kiedyś. Przy 40 w bicepsie (42 na pompie) siłę mam jak gdy miałem 34 a ważę 77, od dwóch tygodni przestałem się odchudzać i jem normalne czyli około +/- 2000 kcal dziennie. Na razie więcej nie dołożę więcej, bo nie pracuję nigdzie a dowalę chochlą i znowu mi bojler wywali. Trening Split pociągnę jeszcze do końca miesiąca a w lipcu zacznę 5x5 i chyba kreatynę kupię. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.