Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Chciak

Przybranie masy ciała

Polecane posty

@Towarzysz_Winnicki pierwsze trzy miesiące były luźniejszym planem tj. 5 min bieżni 40-60min treningu, potem rozciąganie kilka min i znow 5 min bieżni.

następne 3 miesiące był wgl inny plan, inne ćwiczenia, inaczej wykonywane. no i z 1.5h wzrosło do 2-3h zależnie od tego co było przewidziane na ten dzień no i na ostro, do tego co pare min podchodził trener sprawdzał technikę, i dawał wskazówki. I progres w ciężarze podnoszonym był cały czas. Teraz na czas wakacji pompki/kalistenika i kolejnego roku akademickiego znów regularne treningi.

No nic jak widzę nic z tym nie zrobi, taka budowa ciała. Może po kilku latach treningów zniknie;)

Dzięki Bracia za rady!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy 180 cm i 86 kg też widać te 'żebra', wręcz uważam, że dużo lepiej wyglądam z nimi, bo dodaje to jakby wyżyłowania sylwetki. Zresztą odpal sobie okładki w google np mens healtha, wszyscy to mają, bo tak w ogóle to tam przebiegają mięśnie piersiowe mniejsze, więc jest wybrzuszenie.

 

Ogarnij głowę, bo coś tutaj jest problem ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i faktycznie;)  nigdy nie zwracałem uwagi na to u innych, tylko u siebie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Zobaczyłem to zdjęcie i kiepsko, normalna sylwetka, jakbyś pracował po 12 godzin fizycznie a wieczorem browary pił. Ja przy 182 cm i 64 kg wyglądałem lepiej. Dla mnie zabójstwem było granie w piłkę po 2 godziny 2 razy w tygodniu, czułem jakby cały tydzień poszedł na marne, teraz gram raz w tygodniu , ale spokojnie, bo wcześniej przez te 2 godziny jak dzik w pyrach latałem.

 

Trening?

Plan fbw 3x w tygodniu z rotacją co drugi dzień martwy-przysiad, wioslowanie-podciaganie, reszta to samo.

 

Coś musisz źle robić.

Edytowano przez Rodryg Diaz de Vivar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Rodryg Diaz de Vivar takie zdjęcie. Ogólnie wyglądam lepiej na zdjeciu słabo wyszło.

Ręka wygląda na jakies 30-32 a jest 37. Barki jak spinam paski są:)

U mnie też duży wysiłek fizyczny + weekendy praca fizyczna od rana do nocy + weekend niedożywienie bo nie ma kiedy zjeść. A teraz już ponad miesiąc nie ćwiczę- nie ma kiedy;/

Zresztą nie to było tematem dyskusji;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Racja racja

 

W sumie nie wyglądałem lepiej po prostu każdy jest inny. Jedyna słuszna rada jest uczenie się na błędach, co robisz źle, co poprawić, aha to nie działa robię inaczej, po tym jedzeniu źle się czuje i tak, aż będziesz znał swój organizm na wylot, a za jakiś czas będziesz miał ciało greckiego boga porządane przez kobiety i podziwiane przez mężczyzn. Szkoda, że ja osobiście tak późno zrozumiałem jak sport w życiu jest ważny.

 

Powodzenia !

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie wiem z której strony Ciebie te obojczyki denerwują ale rób kaptury.

Co do żeber to nie wiem, musiałbym sylwetkę zobaczeć.

edit: 

dobra widziałem, ale spoko jakbyś podesłał te "żebra" w paru pozycjach, na spięciu pleców brzucha i bez.

Edytowano przez Koszwil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.