Skocz do zawartości

Lato, porozmawiajmy więc o kabrioletach...


Brat Jan

Rekomendowane odpowiedzi

Z pewnością wielu z nas marzyło o aucie bez dachu, głównie na sezon letni.

Moim marzeniem był, a nawet jest ;) 4 osobowy tylnonapędowiec z dużym benzynowym silnikiem, automatycznie składanym dachem lub typu targa.

Taka typowa męska zabawka :D

Nie mam zdania co do skrzyni czy automat czy manual.

 

  800px-2002ChevroletCamaroSS.jpg

 

 

 

 

Nie pogardziłbym również czymś przednionapędowym 2 litry turbo benzyna 210KM z dużymi możliwościami podniesienia mocy

 

2004-Saab-9-3-Convertible.jpg

 

 

 

  • Like 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, tytuschrypus napisał:

Chevy camaro convertible

Camaro - pożeracz Mustangów...

 

A gdzie fotka?

 

Bracia, jeżeli macie jakiś typ dobrze byłoby wstawić fotkę, najlepiej w kolorze wam odpowiadającym i kilka słów o silniku.

 

 

@Przemek1991 ale coupe to już bardziej całoroczne.

Edytowane przez Brat Jan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Przemek1991 napisał:

Szczerze, to nigdy mnie kabriolety nie rajcowały, jeśli miałbym wybierać, to postawiłbym na jakieś konkretne coupe ;)

Zauważ, że są kabriolety z "twardym dachem" (hard top) przypominające coupe.

Miałbyś 2 w 1

 

maxresdefault.jpg

 

 

Z tańszych Volvo C70 ze słynnym 2.3 turbo

4ebc5fbb10bc8b60fc3c708d132d2e99.jpg

Edytowane przez Brat Jan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włoszki coś w sobie mają :)  ...

Natomiast kabriolet nie jest taki fajny jak się wydaje. Najlepiej się jeździ w pochmurna pogodę albo wieczorem. W ciągu dnia w mieście słoneczko potrafi usmażyć kierowce i pasażera na skwarkę :)
Czapką i długi rękaw są obowiązkowe.

3516_1.jpg

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W miare sensownym kabrioletem jest Chrysler Crossfire. To jest w zasadzie Mercedes SLK (R170) a design mniej tuzinkowy.

Silnik jest Mercedesa i to chyba tylko jeden - sto dwunasty motor (M112 3.2-V6) o mocy okolo 220 koni. Bardzo popularny, udany motor (jak i cała seria M112/M113 czyli 2.4, 2.6, 2.8, 3.2, 3.7  wymienione to V6, oraz 4.3, 5.0 i 5.4AMG - to zaś V8)

Skrzynia także Mercedes (pięciobiegowa, 722.6xx - bardzo solidna konstrukcja, dwa szeregi Ravigneaux, dość unikalna filozofia sterowania zmianą biegów, tydzień temu rozbierałem do czyszczenia płytę sterującą na najdrobniejsze cząstki od takowej - fajnie zrobione).

 

No i masz napęd na tył :)

 

Za 25-30k kupisz taką zabawkę w znośnym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.